Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rasande fart!350/500 klart.
Rasande fart!
Kämpa :-)195/500
Får inte missa någon dag nu om det ska gå ihop :)
25 ggr för Masochisten518/500
Och den där helt knäppa 25varv i vulkanen badgen.
Måste man köra alpe du zwift 25ggr på raken också?
Kör på med mina sub-1400g bojsänken155 i överskott. Rätt skönt att bara sitta och mala framför serier. Och man behöver inte fundera över vikten på hjul.. Eller hur @Manurhin2
303/500. Kände mig krasslig igår så då blev det inget. Idag fick jag ett telefonsamtal om att ett bud skulle komma sent kl 12. Budet kom efter kl 13. Trots det blev det 70 + km.
Såg det. Här håller man på och harvar. Så kommer Randoguden Per Andersson och kör hela skiten på en runda.Gör som Per A.
Han drog hela i ett svep, solo. Jävla king!
Hoppas han inte körde i sandalerna..
Du verkar vara tvärtom mot Per Andersson, 10-ish pass på Strava idagVisa bilaga 744715
Nu ser det bättre ut, tänkte köra till 700.
Så kraschade datorn, igen.. Är bra sugen att starta upp den för 1300m
Autosparar datorn?Ja.. Min dator kraschar titt som tätt nu på zwift, hoppas det beror på rapha500. Så jag startar om den med jämna mellanrum, blir ett jävla spam på strava, men hellre det
Supertack! Tänkte just på om det kraschar när man kört några timmar, att bara tappa nån km är ju inga större problem.mnja, det ligger en aktivitetsfil i /documents/zwift som man kan ladda upp manuellt på strava, men man kan förlora någon kilometer, namnet och kartan försvinner. samt ingame stats som droppar man tjänat in försvinner. inte xp dock