raphafestive500

raphafestive500
Varmt och skapligt torrt, tog fincykeln med slicks. Dåligt val, jag fick dubbla punkteringar. Trots det 70 km och 230 totalt.

Edit: rättat felskrivningsverktyget, fincykeln ska det vara.

Senast ändrad:
raphafestive500
Starkt av alla er som kör ute - även om det är ovanligt bra före. Själv är jag alldeles för bekväm och anvisad till gryningstimmarna och 6 på morgonen känns garaget bra mycket mer lockande än att knöla med alla lager, lampor och bestyr.

Hoppas klämma kanske 10 mil till i morgon och sen "avsluta" med fincyklinf utomhus vid tillfälle.

raphafestive500
1000029638.jpg

raphafestive500
518/500
Och den där helt knäppa 25varv i vulkanen badgen.
Måste man köra alpe du zwift 25ggr på raken också?
25 ggr för Masochisten😬 fast på raken vete tusan för även med 3.2W/kg så tar varje stigning dryga timmen.
Vulkanen sög mentalt men inte värre än sista varvet (av 11) på PRL Full (åker aldrig mer till London)🤣

raphafestive500
Halsont sätter stopp för mig. Hade det varit lite mer inspirerande väder kanske jag hade gett mig ut och rullat lite lugnt, men den här konstanta dimman känns inte särskilt rolig att cykla i. Blir det bättre väder hemma i Stockholm mån-tis för vi se hur nära 500 jag kan komma. Kör hårt ni som kämpar vidare!

raphafestive500
447/500 efter två lugna dagar på rouvy. Har inte sett en käft där förrän idag när jag hamnade i Grekland nånstans och cyklade några km med en annan gök. Avrundar nog utomhus imorgon. Sen kommer visst el-tortyr i pungen - kylan nedrullande.

raphafestive500
Vad jag kan minnas har jag haft en zwiftkrasch sen jag bytte dator för ca 5 år sen. Så med en hyfsad dator borde det bara funka. En klenare kanske är känsligare för stora grupper.

raphafestive500
mnja, det ligger en aktivitetsfil i /documents/zwift som man kan ladda upp manuellt på strava, men man kan förlora någon kilometer, namnet och kartan försvinner. samt ingame stats som droppar man tjänat in försvinner. inte xp dock

raphafestive500
mnja, det ligger en aktivitetsfil i /documents/zwift som man kan ladda upp manuellt på strava, men man kan förlora någon kilometer, namnet och kartan försvinner. samt ingame stats som droppar man tjänat in försvinner. inte xp dock
Supertack! Tänkte just på om det kraschar när man kört några timmar, att bara tappa nån km är ju inga större problem.

Tillbaka
Topp