Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Fred, självklart, vilken underbar ide:) Do it, måste ta reda på va du har för startnummer så ska du få mitt sen, så när du kör om mig kan väl visa lite sympati när jag kommer knatandes där i gyttjan;)
Jag vet inte än, har köpt en nummerlapp second hand, den borde komma hem ikväll, gör ett inlägg här i morn om vilket nummer jag har. har för mig att jag startar i grp 6, så du kommer troligtvis inte behöva köra om mig. Säkert färdigduschad och på väg hem när jag går i mål:)
Fabbe: Har varit influensasjuk i 2 omgångar 4 av de senaste 6 veckorna. Feberfri på midsommarafton, så formen är på väg från botten och spikrakt upp mot ytan men det är ganska långt upp dit... Kanske du kör om mig istället! Shit, nu var jag negativ! :-)
ta det lugnt ni kommer passera mig innan första depån ändå
, men det känns rätt skönt att inte vara sist iväg i alla fall. visst kör dom med tio minuters intervall fortfarande mellan startgrupperna, eller har jag fått det om bakhjulet?
Fabbe: Vad tråkigt, nu har SMHI även tagit bort morgondimman från prognosen. Och sol med regnskurar till lördag eftermiddag. Ajajaj! Tänk om det blir bra väder!
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Mitt nummer blev 1712 i fålla 8. Helt allvarligt,
> fålla 8! Startar jag sist i sverige då eller?
> Shit..
> /J
>
> ------------------------------------
> Åh kolla, Peter Harryson! Wohoo!
Du och jag bigmollo :)
Har nummer 1771 och kör också i grupp 8. Har dock en viss känsla att jag inte kommer att hänga på dig ;)
Så här menar SMHI i denna stund att vädret ska bli i morgon lördag förmiddag, den här prognosen ser betydligt bättre ut än den var i morse i SVTs morgonnyheter.:
Fabbe skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu har jag pastaladdat som en häst på lunchen, två
> timmar drygt kvar innan man åker hem och börjar ge
> sig av till motala
Skönt att bara ha 4 mil till tävlingsområdet för en gångs skull!
Banan var skitfin tycker jag med, allt gick bra med mina mått mätt fram tills vändan in i borensberg igen, fick punka efter rodeoturen på stenarna direkt efter borensberg. Satt och försökte mecka med den men det gick åt helvete. Jävla skit helt enkelt. Hoppas det gick bra för er andra. Jag gjorde även en snygg vurpa där jag tog emot mig med ansiktet men klarade mig helt oskadd turligt nog.
Jag tycker banan är kanonfin. Hade dessutom inte en lerfläck på min cykel i mål.... Knappt man behöver tvätta cykeln. Kör ej med cykeldator så jag vet inte längden. Kändes dock som om sista milen var längre än den första... =0)