Raw aluminium ram

Citronkakan

Aktiv medlem
Raw aluminium ram
Hej! Jag undrar om någon vet om en bra rå aluminium heldämpad mtb ram? Helst ca 120-140 travel och bra spex( ingen x fusion och rockshox recon) till ett hyfsat bra pris( har budget upp till ca 27 000

Raw aluminium ram

Raw aluminium ram
Har inget bra svar men jag köpte en Canyon torqe raw i tron att det skulle vara snyggt, tyvär ser det ut som att nån har slipat typ 1 dm mitt på överröret, skickade bild till Canyon och dom menade att det är raw å då ska det vara så. Nu ska man ju ändå skita ner biken men om jag hade sett hojjen innan jag beställde så hade jag tagit en med färg

Raw aluminium ram
Har inget bra svar men jag köpte en Canyon torqe raw i tron att det skulle vara snyggt, tyvär ser det ut som att nån har slipat typ 1 dm mitt på överröret, skickade bild till Canyon och dom menade att det är raw å då ska det vara så. Nu ska man ju ändå skita ner biken men om jag hade sett hojjen innan jag beställde så hade jag tagit en med färg
Tråkigt att höra. Jag gillar naken metallyta, men det behöver inte se helt jäkla repig ut redan som ny. Raw kanske är en omskrivning av ful obearbetad yta. Brutalismestetik.

Raw aluminium ram
Berätta gärna vad du tycker om den efter några tur.
Var på Vallåsen idag, jävligt rolig att köra. Är van vid hardtail så detta var en uppgradering. Somsagt riktig rolig cykel!

Bilagor

• IMG_20231117_160244.jpg
    IMG_20231117_160244.jpg
    782.9 KB · Besök: 94
Tillbaka
Topp