Recept på Dina energibars efterlyses!
Halloj
Energibars är dyrt... eller jag vet inte, jag kanske är snål. Man köper cyklar för 1000-tals kronor och det går ju bra. Men visst grinar man lite illa när man köper dessa super-high-carbs-and-protinebars.
Men i år tänkte jag sluta grina och skita i köpa dem....jag tänkte baka. Hur svårt kan det vara?
Jag har dock hört att man behöver någon form utav recept för att baka.
Så hur ser ditt recept ut på dina energibars?
Hur gör du?
Hare
/Albin
Energibars är dyrt... eller jag vet inte, jag kanske är snål. Man köper cyklar för 1000-tals kronor och det går ju bra. Men visst grinar man lite illa när man köper dessa super-high-carbs-and-protinebars.
Men i år tänkte jag sluta grina och skita i köpa dem....jag tänkte baka. Hur svårt kan det vara?
Jag har dock hört att man behöver någon form utav recept för att baka.
Så hur ser ditt recept ut på dina energibars?
Hur gör du?
Hare
/Albin
