Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Funderar även på kross evado 3.0.
* trek pilot 1.0. Om det är denna, https://www.blocket.se/annons/skane/cykelpaket_trek_pilot_komplett/88450086, så är det en gammal och omodern racercykel. 3900 verkar i överkant. Pruta, tillbehören som följer med är inte värda så mycket.
* eller en äldre modell av Scott sub 20. Årets modell verkar ha en billig dämpad framgaffel, och billiga komponenter i förhållande till priset. Köper du nytt finns det intressantare cyklar. Dock vet jag inget om den du är intresserad av.
* Kross Evado 3.0. Verkar vara en billig cykel, med billiga komponenter i stil med Scott Sub. Men med fälgbromsar i stället för skivbromsar.
Jag hade avstått från alla tre, om inte priset är lågt. Det finns intressantare pendlarcyklar, och passar du på när det är kampanjpris så behöver du inte lägga till så mycket för att få något som är klart bättre.
Hittar inga nyare Trek Pilot 1.0 än 2008 och det verkade då vara en instegshoj. Med det sagt så skulle den säkert göra jobbet då det fanns lite bilder med skärmar på den. Stämmer det att den är så gammal så är den enligt mig värd max 2000-2500kr. Vad har du fått för pris?Nu kikat på trek pilot 1.0 eller en äldre modell av Scott sub 20. Viss prisskillnad där den första är mer ren landsvögscykrl och den senare saknar bockstyre och ev lite sämre sittställning gentemot skånsk vind. Några tankar?