Reservdelar till KS LEV, cable clamp og kevlar wire

• Trådstartare Trådstartare SSR
  • Start datum Start datum

SSR

Ny medlem
Jag tappade igår delen som kallas "cable clamp" på KS LED setepinnen. "Coupler housing" är också borta og kevlarvaieren som cable clampen sitter i måste bytas...

Varit i kontakt med BikePlace i Göteborg, och enligt dom finnes ingen leverantör för KS i sverige. CRC/merlin/cyclecomponents har inte delerna. Bikester säljer KS, men kundservice visste knapt vad en KS LEV var...

Har evt en affär i USA där alla delerna finns, men visar sig att vara svårt att faktisk få det skickat.

Så, frågan:

Något som vet vart man kan få tag i reservdelera till KS LEV i sverige? Evt hemsider/affärer som skickar til sverige och har KS reservgrejer?

Tack för svar!

/Sven

Jag har med framgång handlat reservdelar till min KS LEV på www.hibike.de, de är ganska dyra dock (och frakten från tyskland är väl inte den roligaste).

Jag har kevlartråd som jag handlat på ebay. Det är inte original men den fungerar fint i min stolpe. Får du inte tag på det någon annan stans så kan jag avvara en bit.

Sen tror jag att happymtb.fr här på forumet hade lyckats handla delar till den. Skicka ett pm och hör efter?

Tillbaka
Topp