Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rydell sa:Tänkte så här lagningslapp på insidan + Liquidsole (shoe glue) ovan på lappen som extra förstärkning på utsidan en liten klick liquidsole.
Upptäckte att det inte bara var en reva :) utan total 3 st. Däcket tyckte inte om stenigastigen idag :)
Fulkinesen sa:Rydell sa:Tänkte så här lagningslapp på insidan + Liquidsole (shoe glue) ovan på lappen som extra förstärkning på utsidan en liten klick liquidsole.
Upptäckte att det inte bara var en reva :) utan total 3 st. Däcket tyckte inte om stenigastigen idag :)
Du behöver oftast inte mer än en lapp eftersom lufttrycket pressar den mot däcket.
Om du verkar ha tre revor, är du inte säker att det inte är däckssidan som börjar bli sliten? Typsikt Schwalbes Liteskin-däck brukar se ut så närä de blir slitna, som om de har små revor.
Rydell sa:Fulkinesen sa:Rydell sa:Tänkte så här lagningslapp på insidan + Liquidsole (shoe glue) ovan på lappen som extra förstärkning på utsidan en liten klick liquidsole.
Du behöver oftast inte mer än en lapp eftersom lufttrycket pressar den mot däcket.
Om du verkar ha tre revor, är du inte säker att det inte är däckssidan som börjar bli sliten? Typsikt Schwalbes Liteskin-däck brukar se ut så närä de blir slitna, som om de har små revor.
Nä dom är inte slitna det var mitt fel då jag körde på lite för hårt på stenigastigen. Däcken är bara 3,5 månader gamla så slitage är det ju inte utan misshandel av däck :)
Lulle sa:Ett typisk knep som jag i och för sig aldrig testat själv är att sy ihop däcket (björntråd) och sen täta med liquidsole.
Annars så tror jag att tanken med lagningslapp + liquidsole på små revor fungerar bra. En rejäl bit vävtejp funkar nog också.
eiskall sa:Rydell sa:Fulkinesen sa:Rydell sa:Tänkte så här lagningslapp på insidan + Liquidsole (shoe glue) ovan på lappen som extra förstärkning på utsidan en liten klick liquidsole.
Nä dom är inte slitna det var mitt fel då jag körde på lite för hårt på stenigastigen. Däcken är bara 3,5 månader gamla så slitage är det ju inte utan misshandel av däck :)
Vad är det för däck?
Däckens ålder är ju inte så intressant om det är Liteskin eller motsvarande. De skär man ju sönder första rundan.
eiskall sa:Visst är det, men färskt gummi skyddar inte mot revor.