Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
60 mm stam vid 145 cm, 80 mm vid 155 cm, 100 mm vid 165 cm. Längre än så känns den nog liten.Tasse74 sa:Tack. Hur lång kan han vara på denna xs i praktiken med längre stam och så framledes utan att det blir helt tokigt? Mer cykel för pengen på -19 än rabatterad -18 oxå?
På just den står det ju "lång leveranstid". Så den lär det nog inte bli nåt cyklat på denna vår...Tasse74 sa:Känsla säger den i mitten som är supersnygg i kulören röd/vit och har kolgaffel för bara 500sek mer än grå/gul. Får väl bestämma mig snabbt kan ju bli en tråkig vår annars.
Tack Sixten!
Schwalbe One och Pro One TL i 25 mm. Conti GP5000 finns i 25 och 28 mm, GP5000 TL bara i 28 mm.NLC sa:Hur är utbudet av LVG-däck för 27.5"/650B/584-fälgar nuförtiden ?
Lätt ?Manurhin2 sa:Snyggast cykel på skolan ?
Tasse74 sa:"Dottern" är en son och cyklar så mkt han bara hinner men en lättare cykel är inte fel tycker jag. Jag googlar. ?
Manurhin2 sa:Dessa borde sänka vikten med minst 1 kg
https://www.starbike.com/en/lightwe...5JR33IK2mkfBwf0nqTDAzCXxsxoCoYAQAvD_BwE#74319
NLC sa:Varför börja med att byta istället för att cykla?