Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej alla försåsig påare!
Har någon provat kännt eller läst matnyttiga tester med denna gaffel?
Ser hyffsat lätt ut till rätt pris. eller vad skall man välja istället.
/Kjelken
Det är en bra gaffel utan tvekan. Har en på min Cove Siffee o det är riktigt följsam o fin. Verkar inte var speciellt svårservad heller - finns ju guider på youtube etc.
Köpte nya Revelation Race 150mm slag med 20mm axel, dual air.
Kanongaffel so far. Det enda är att man får fylla med betydligt mycket mindre luft än rekommenderat om den ska bli följsam men i övrigt riktigt skön. Hade gamla Revelation också på en annan hoj och även den gjorde sitt jobb bra.
Har en Team och den är bra, har inte pillat så mycket utan jag pumpade upp den lagom och kör.
2011 kommer en Rev med position control, dvs ETA (på Marzocchi-språk)så du kan sänka gaffeln on the fly. Om RS kommer få den funktionen att hålla ihop återstår att se...
> Vad tycker du om den jämfört med Lyrik (när den
> fungerade OK ;))?
>
> /Johan
Beror nog lite på hur man använder cykeln men för allmänn stigsmiskning och min åkstil är Revelation mycket mer passande. Bara att den är knappa kilot lättare gör stor skillnad. Sen tycker jag det är lättare att få hårdheten rätt justerad med luft än med fjäder. Trots byte till mjukare fjäder kändes det inte som jag riktigt tog vara på slaget. Ramens geometri passar också bättre med den något kortare Rev. gaffeln. Så för mig var bytet det bästa jag kunde göra men det beror ju lite på vad man ska ha cykeln till. Lyriken är ju klart biffigare men det är inget jag saknar.
glitch skrev:
-------------------------------------------------------
> JojjeM skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Vad tycker du om den jämfört med Lyrik (när
> den
> > fungerade OK ;))?
> >
> > /Johan
>