Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rose sa:DAST: Hjulen är RR 22 Dicut :o). De väger 1475 gram i jämförelse mot 1415 för RR 21. Båda har samma assymetriska bakfälg, samma nav, ekrar och nipplar. Sannolikt är det något i svetsningsmetoden eller materialvalet i fälgen som är skillnaden. Vi rekommenderar 400 mm sadelstolpe också för dig.
/Mats Ribacka, ROSE
Rose sa:DAST: Om det är en produkt som finns tillgänglig på "aftermarket-sidan", dvs. i nätbutiken men inte i konfiguratorn, så blir tilläggskostnaden så pass hög att det inte lönar sig. Då blir det billigare att köpa de hjulen separat, och sen sälja bort en omgång hjul på Blocket eller liknande. De produkter som finns direkt tillgängliga i konfiguratorn har en annan typ av prissättning eftersom de är OEM-komponenter för cykelproduktionen.
/Mats Ribacka, ROSE
DAST sa:Tack, då får jag fundera vidare!
Rose sa:DAST: Om det är en produkt som finns tillgänglig på "aftermarket-sidan", dvs. i nätbutiken men inte i konfiguratorn, så blir tilläggskostnaden så pass hög att det inte lönar sig. Då blir det billigare att köpa de hjulen separat, och sen sälja bort en omgång hjul på Blocket eller liknande. De produkter som finns direkt tillgängliga i konfiguratorn har en annan typ av prissättning eftersom de är OEM-komponenter för cykelproduktionen.
/Mats Ribacka, ROSE
NickPick sa:DAST sa:Tack, då får jag fundera vidare!
/Mats Ribacka, ROSE
Dom finns för typ 2700 på mantel. Är det verkligen en "dealbreaker"? :) 2 hjuluppsättningar är ju kanon även det.
Goo sa:Vilka mått/siffror behöver jag veta för att köpa en gaffel till crossen på bilden, och är det någon av er erfarna, kunniga och i övrigt kompetenta som vet vilka måtten/siffrorna är? Är alltså ute efter att få de mått som behövs för att jag ska kunna köpa en annan gaffel än orginal, fråga mig inte varför ;=) Det är en DX Pro 2000 Cross, tack på förhand!
//Patrik
Rose sa:DAST: Xeon Team CGF är en komfortmodell med mer avslappnad/upprätt sittställning och därför är "konan" högre. Om man vill kan man i beställningskedet ange att man vill ha den lägre varianten som är ca. 10 mm, men som vi vanligen bara använder på våra "sportigare" modeller.
/Mats Ribacka, ROSE
Det finns ännu lägre, typ 1,5mm, om du villDAST sa:På Xeon Team CGF är "konan" ovanför styrlagret 25 mm hög. Varför är den så hög? 15-16 mm är väl mer normalt?
DAST sa:Hej!
På Xeon Team CGF är "konan" ovanför styrlagret 25 mm hög. Varför är den så hög? 15-16 mm är väl mer normalt?
/DAST
HåkanC sa:Det finns ännu lägre, typ 1,5mm, om du villDAST sa:På Xeon Team CGF är "konan" ovanför styrlagret 25 mm hög. Varför är den så hög? 15-16 mm är väl mer normalt?
http://www.certifiedslammed.com/
/Håkan
HåkanC sa:Det finns ännu lägre, typ 1,5mm, om du villDAST sa:På Xeon Team CGF är "konan" ovanför styrlagret 25 mm hög. Varför är den så hög? 15-16 mm är väl mer normalt?
http://www.certifiedslammed.com/
/Håkan
Vad blir det då inte med koolfiberNLC sa:Aaaah, äkta cykelporr!