Rose-tråden
sdx sa:NickPick det tar bara en massa tid att skicka cykeln jag har haft garanti ärenden med dom förut och det har slutat att jag har fått köpt ersättnings produkter för att kunna använda cykeln.Jag har haft en Rs rt3 nere 2 gånger och det har tagit oacceptabelt lång tid hade det varit någon stake i det företaget så hade dom bara bytt stötdämparen med vändande post men icke.Så om jag skulle skicka cykelen så skickar dom väl ramen till Taiwan eller Kina för do brukar skicka till tillverkaren för garantiärenden.NickPick sa:sdx sa:Du kan väl peka på det i garanti bestämmelserna sen köpte jag cyklen för euro= konsument Europa som får ta det med tyskarna.Rose sa:alla: sdx har fått erbjudandet att skicka ner sin cykel för kontroll hos fabriken (precis som alla andra med liknande och mycket sällsynta problem), men än har vi inte fått kika på cykeln. Och om vi inte får se och utvärdera cykeln kommer vi inte vidare i det här specifika fallet.
/Mats Ribacka, ROSE
Den har varit i riktbänk och uppmätt så varför klarar inte tysken av en riktbänk? .Utan måste ha hela cyklen.
Jag skall ge en liten hint det är inte kedjestaget som är krokigt.
Men snälla lilla bittra farbror. Skick ner cykeln om det är ett garantiärende istället för att sprida en massa goja på nätet.
Jag tror att du är smart nog att förstå att Rose behöver ha cykeln för att se själv (om det är garanti).
Du påminner om solstickan för varje gång han skulle köpa en ny vovlo så skickade säljarna fram en nyanställd och sprang och gömde sig. Det var ingen som begrep varför han köpte en färdigmonterad bil när han ändå ska plocka ner den i delar och anmärka på faan och hans moster...