Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
staine sa:Ni skriver så lyriskt och poetiskt att man börjar undra, vill ni verkligen vinna en av dessa miffo-hojar?
Har nån förresten testat att ta sig hem sina 24 km med urladdat batteri, lätt pyspunka, hård sydlig vind, -28 grader och mitt i natten, det om något borde väl ge bra input
Viola Olsson sa::)
Heelt ok med lite diss (och JA det är klart att jag vill vinna). Har förstått att på den här sidan hänger det lite "hårdare" cyklare.
Jag testar Elin (se bild ovan). En härlig rekorderlig damtralla med extra "knuff". Enligt mig en stabil och härlig glidarcykel.
Och idag kom jag faktiskt upp i hela 26 km/h
;)
I helgen ska jag ta mig en långtur. Tänkte packa korgen med förnödenheter och bara cykla så långt batteriet räcker.
Någon pyspunka hoppas jag slippa (cyklade iofs. över massa krossat glas på väg hem så det kanske blir morgondagens rapport).
Bra med lite input om vad ni vill veta och läsa.
Ha det bäst !
svpe sa:Hamnade alla cyklar i Stockholm? Jag hoppades på att någon cykel skulle utsättas för riktig vinter.
bossjo sa:@dabac jag visste att den bilden skulle straffa mig
staine sa:dabac, du får väl avlägga rapport varje tisdag, hur länge ska experimentet hålla på förresten?
Stumpy sa:Åtminstone Elgar borde väl kunna hänga med på en Vinterpeloton.
JojjeM sa:Kul och intressant läsning från testpiloterna.
/Johan
Jimel sa:Jag tycker det är jättekul att läsa hur det går för er, är absolut ingen hård cyklist ?
Viola Olsson sa:Jimel sa:Jag tycker det är jättekul att läsa hur det går för er, är absolut ingen hård cyklist ?
Vad roligt :)
En vardagscyklare. Då skulle du älska Elin!
Nej, men in.staine sa:Har nån förresten testat att ta sig hem .....
staine sa:... med urladdat batteri, lätt pyspunka,...
staine sa:....hård sydlig vind, -28 grader .....
Inte än IAF, kontorsråtta som jag är. Men jag har ju en dryg vecka kvar. Kanske ifall en AW nästa vecka blir oväntat framgångsrik.staine sa:och mitt i natten .....
Det där är en snygg moped.Fjärdebrunn sa:Mycket snack om vädret. Glöm inte den för ändamålet utvecklade personliga utrustningen när ni bränner loss på G/C-banorna.
Kikon sa:Det där är en snygg moped.Fjärdebrunn sa:Mycket snack om vädret. Glöm inte den för ändamålet utvecklade personliga utrustningen när ni bränner loss på G/C-banorna.
Kristoffer R sa:Det måste inte vara så svartvitt.
Jag har en kompis som ställt bilen och cyklar 2,5 mil enkel. Han har en palett av cyklar - bl.a. sportig "lvg-hybrid", navmotor-mtb, Bullit m el.
Jag gjorde själv samma då jag hade elcykel. Ibland cykla "oassisterat" och ibland med el. Vissa dagar, väderlekar eller resmönster/ärenden funkar det bättre med el. Andra tar man chansen att cykla "på riktigt".
Jag hade Bosch och körde maxläget för acceleration och poppade ned till Eco för att det skulle kännas mer lagom att cykla konstantfart. Då slipper man "väggen"-känslan.
+1Gurra sa:Fjärdebrunn och Bengt-re, kan inte ni tagga ned?
Alla vet redan vad ni tycker..