[RR] HT RULES !!!!!!

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum

EST

Aktiv medlem
[RR] HT RULES !!!!!!
Var ute en sväng igår. Trots att min bakbromskiva är sned så det går trögt som fan så lyckade Raglyn ta en KOM ner för där 1:a snutten är filmad.
Sen så mötte jag 3 trevliga holländare som campade i vindskydd med fina titan ht,s. Så jag visade dem att vindskydd har man för att hoppa ner för från taken till. Tyvärr så var det även några par där & nästa sjö var dybotten i så jag fick inte bada nåt :( Men doppa skallen i Göljebäcken gick fint.
Nåväl ni som kört happyride & hängt med mig annars känner nog igen er.
Var helt jävla magiskt ute igår kväll , hoppas hela sommaren blir såhär :)

[RR] HT RULES !!!!!!
Riktigt fint! Det tar ju sin lilla tid att rigga kamera o hålla på, men det är helt klart värt det (för oss som kollar iaf).

Ingen film på vindskyddsdroppandet? :-)

[RR] HT RULES !!!!!!
Fantastiskt härlig film och cykling!
Kom precis hem från en stigtur, men nu blev man ju sugen på en extratur direkt när man såg filmen :-) Tummen upp!!

[RR] HT RULES !!!!!!
Riktigt snyggt alltihop.
Effektfullt med det riktiga ljudet, bromsskivegnissel och forsande vatten istället för nån häftig skatepunk.

[RR] HT RULES !!!!!!
Grymt läckert filmat och kört. Gamla Big Wig är en av mina favoritcyklar, synd att de ändrade design på den nya som är galet ful enligt mig.

[RR] HT RULES !!!!!!
Tack alla ja jag har ju hittat ett gorilla stativ hemma i kameraväskan :) Det syns ju mycket mera när man filmar från sidan än när man har kameran på sig. Då ser man mera hur det ser ut å vad man pysslar med. Men visst är det najs med HT :) man blir liksom glad av det mera "cykel" på nåt sett. Sen är det ju jobbigare för en själv, är ju mycket skönare på fs en. Speciellt för ryggen på en gubbe;)
Men är man inte helt peppad på att cykla är det bara att dra ut å leka på HT, sen vill man cykla igen.
Har inte kollat på nya Big wiggen förutom att den är lite flackare & man kan byta droppoutsen på den. På denna måste jag köra med Hope så man kan skruva fast navet med 2 M8 skruv har jag för mig för QR håller inte när man leker på en 29"
Men kul som satan att det uppskattas :)

[RR] HT RULES !!!!!!
42Hz sa:
Gör om med helstelt, det är på riktigt! ;)

Härligt filmat, och cyklat! :)

Hehe tror faktiskt inte det skulle vara till nån större nackdel att köra helstelt där förutom 1:a utförslöpan.
Man slipper ju gaffeldyk osv :)
Å tack igen & skål :)

Tillbaka
Topp