Kung_Gustaf
Ny medlem
[RR] Jag å lilljäntan hänger på galgberget
Idag var vi ut och tränade lite kullersten och småstig. Lika bra att racepreppa dom inför vad komma skall. Vi har aldrig trott på att färger skulle kunna färga ett barn. Dvs. att rosa skulle göra dom "flickigare" och blått lite "grabbigare". Vår rosa dotter gillar sin springcykel lika mycket som blåklädda killar.
Först ut är lite kullersten så att vi kan vänja oss inför vad som komma skall. En stig är sällan slät.
Efter det lite asfaltsintervaller för att fräscha upp benen lite.
Väl ute på trailsen går det fort. Undrar vem som njuter mest av detta..
Inspirerad av örebromonglot EST så slänger vi också in en "aaaarrrrghhh-bild"
Efter det tog vi en 50m asfaltsbacke ner. I den gick det full fart och av misstag så tappade jag kontrollen på henne. Så i panik cyklade jag ikapp henne men då hade hon redan stannat längst ner.. det var väl en 1mm ifrån en praktvurpa då hon på mitten av backen började vobbla rejält :P
Tyvärr ingen bild.. men längst ner hittade vi lite maskrosor!
Och en sten som man kan klättra på!
Sen tog vi oss upp i en liten grusbacke igen. Lite lagom stökig för en som inte fyller tre fören i sommar.
Full fart!
Och till sist avslutar vi med lite sedvanligt trassel vid cykelstället :) Tack för oss!
Först ut är lite kullersten så att vi kan vänja oss inför vad som komma skall. En stig är sällan slät.
Efter det lite asfaltsintervaller för att fräscha upp benen lite.
Väl ute på trailsen går det fort. Undrar vem som njuter mest av detta..
Inspirerad av örebromonglot EST så slänger vi också in en "aaaarrrrghhh-bild"
Efter det tog vi en 50m asfaltsbacke ner. I den gick det full fart och av misstag så tappade jag kontrollen på henne. Så i panik cyklade jag ikapp henne men då hade hon redan stannat längst ner.. det var väl en 1mm ifrån en praktvurpa då hon på mitten av backen började vobbla rejält :P
Tyvärr ingen bild.. men längst ner hittade vi lite maskrosor!
Och en sten som man kan klättra på!
Sen tog vi oss upp i en liten grusbacke igen. Lite lagom stökig för en som inte fyller tre fören i sommar.
Full fart!
Och till sist avslutar vi med lite sedvanligt trassel vid cykelstället :) Tack för oss!