Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag och frugan har en sen semestervecka i Lindvallen, Sälen. Idag cyklade vi i Rörbäcksnäs och jag passade på att ta lite bilder med telefonen. Inga filter har använts, bara okunskap och motljus :)
Kul, var där i somras med familjen =)
Min profilbild är från den roligaste delen av Vallsjörundan, åsen längs med Vallsjön.
Vi bodde i Hundfjället och cyklade leden mellan H-fjället och Rörbäcksnäs, riktigt fint bitvis.
Svarta leden som börjar upp för Hundfjället och ner mot Skogsätra är fin också, bilden nedan är därifrån.
psvensson skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack för tipsen MRobson, vi kör hem på
> söndagen men vi har ingen tur inplanerad på
> lördag :)
Skogsätraleden har tuff stigning upp till toppen på Hundfjället, men väl uppe är det fin relativt platt stig med härlig utsikt som efter ett tag börjar branta på ner mot Skogsätra. Biten ner mot stugan är bitvis teknisk men jag och sambon tog oss ner fint, hon har hojat ca 1 år.
Leden mellan Rörbäcksnäs-Hundfjället bjuder på lite av varje, svårighetsgrad som Vallsjörundan på ett ungefär. Bland annat den här fina spången =)