[RR] Karlstad
Vi (jag och stQ här på happy och en för forumet okänd karlstadsbo) gav oss ut på den sedvänliga alster turen.
Vi inledde med några turer nedför Svinbäcksberget för att få upp ångan, med stor övertro till mina nya Fat Albert så kastade jag mig ner och ner föll jag.
Den onämnda turdeltagaren uppskattar sina bromsar hela vägen ned...
StQ kastar sig ner med sadelstolpen på max.
Undertecknad gör en riktig djupdykning
StQ tycker sig se något roligt.
Vissa hinder var inte cykelvänliga
StQ gör veckans vurpa, klockren volt över ett stenparti, Här syns fördelen med SPD man tappar aldrig greppet om pedalerna!
Så här glad är man efter att ha legat bakom kameramannen med Schwalbes Fat Albert, som för övrigt har väldigt bra lerrens :)
Det var en väldigt trevlig runda med lagom mysigt väder, lite mer sol hade inte varit fel dock.
Vi inledde med några turer nedför Svinbäcksberget för att få upp ångan, med stor övertro till mina nya Fat Albert så kastade jag mig ner och ner föll jag.
Den onämnda turdeltagaren uppskattar sina bromsar hela vägen ned...
StQ kastar sig ner med sadelstolpen på max.
Undertecknad gör en riktig djupdykning
StQ tycker sig se något roligt.
Vissa hinder var inte cykelvänliga
StQ gör veckans vurpa, klockren volt över ett stenparti, Här syns fördelen med SPD man tappar aldrig greppet om pedalerna!
Så här glad är man efter att ha legat bakom kameramannen med Schwalbes Fat Albert, som för övrigt har väldigt bra lerrens :)
Det var en väldigt trevlig runda med lagom mysigt väder, lite mer sol hade inte varit fel dock.