RR Kittelfjäll i November
Sådärja, nu har jat lyckats få den nya datorn med uppkopplingar och allt att fungera.Då tänkte jag passa på att göra min första RR och dela med mig av en fjäll och höstupplevelse.
Min kompis Samuel bugger stuga i Kittel och jag hade lovat att hänga med upp någon gång och hjälpa till lite. Meningen var att vi skulle måla alla väggar och tak och eftersom det ännu inte kommit någon snö kunde vi cykla om det blev någon tid över. Nu hängde Jonas med också så det fanns goda chanser att hinna med cyklingen också. Planen blev att arbeta lördag och cykla söndag.
Ankomst sent fredag kväll. När solen steg upp på lördagsmorgon blev jag tvungen att springa ut och ta några bilder.
Minus 6 och sol åt norr
Åt söder låg dimman över topparna
Det var som svårt att låta bli att ta kort.
En cliffhanger inför söndagens cykling.
Fortsättning kommer strax
Min kompis Samuel bugger stuga i Kittel och jag hade lovat att hänga med upp någon gång och hjälpa till lite. Meningen var att vi skulle måla alla väggar och tak och eftersom det ännu inte kommit någon snö kunde vi cykla om det blev någon tid över. Nu hängde Jonas med också så det fanns goda chanser att hinna med cyklingen också. Planen blev att arbeta lördag och cykla söndag.
Ankomst sent fredag kväll. När solen steg upp på lördagsmorgon blev jag tvungen att springa ut och ta några bilder.
Minus 6 och sol åt norr
Åt söder låg dimman över topparna
Det var som svårt att låta bli att ta kort.
En cliffhanger inför söndagens cykling.
Fortsättning kommer strax