Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Surt. Hoppas du kan få till en säsong med lite bättre flyt 2020. Har varit kul att följa dina äventyr på andra sidan Atlanten i år och om du har ork att fortsätta rapportera även nästa år vore det uppskattat.
jomper sa:Den här tråden hade jag glömt att jag saknade!
Äntligen!! Kör hårt!Guatemala City, 26 januari, 18:16 lokal tid.
I skrivande stund sitter jag hemma hos min sambos bror och väntar på en hemleverans av lasagne. Imorgon ska jag på träningsläger, ett träningsläger som började redan måndagen den 18e, men jag har inte varit så sugen på att ansluta så därför har jag valt att vänta in i det sista. Men nu börjar de tröttna lite på mig så det är dags att dyka upp. Säsongen börjar ju dessutom på söndag med ett criterium som sig bör. Nästa vecka kör vi ett etapplopp över fem dagar med lag från Colombia, USA, Costa Rica och Mexiko som kommer över. Vi kommer att coronatestas en hel del den kommande veckan vad jag har förstått.
Jag kommer nog ha lite tid att skriva, under träningslägret, om vad som hänt sen sist och vad som komma skall. Jag kör för ett nytt lag i år som heter Celco Pinturas och vad jag vet så kommer vi vara blåa. Nu verkar det som att lasagnen är på ingång. Om ni undrar över något, så är det bara att fråga på. Mot 2021!
Videon är tyvärr otittbar. Eventuellt rättighetsproblem.Axeln höll!
Här är en video från föregående tävling som visar lite bättre om hur det ser ut här borta:
Den fungerar för mig när jag trycker "Visa på facebook" (Öppnar en ny tab i browsern, kanske kräver en FB-användare)Videon är tyvärr otittbar. Eventuellt rättighetsproblem.
Ja när du säger det så funkar det för mig också. För morgontrött för att läsa allt nödvändigt tydligen.Den fungerar för mig när jag trycker "Visa på facebook" (Öppnar en ny tab i browsern, kanske kräver en FB-användare)
Att jag missade det där med tjuren var nog det värsta med hela kraschen faktiskt. Tänkt att få skriva en RR med en tjur som löper amok. Min dröm.Skönt med axeln. ?
Och tack för klippet. Jag tänkte "avstängda vägar åtminstone". Men nej....
Slumpmässig tjur på vägen ser man inte heller så ofta, men bra för klungor som jagar utbrytningar ?
Jag har deltagit i ett motionslopp som fick en liten paus pga kor på vägen.Att jag missade det där med tjuren var nog det värsta med hela kraschen faktiskt. Tänkt att få skriva en RR med en tjur som löper amok. Min dröm.
Tråkigt att höra.
Låter ändå som du hade tur i oturen. En vurpa i den hastigheten kan ta en ände med förskräckelse.
Speciellt om man är helt oförberedd, vilket det låter som att du var.
Hoppas att du har bra läkkött och kommer tillbaka starkare!
Usch, läskigt! Krya!Hej wsmc. Tack för stödet. Ja, jag var helt oförberedd. Jag har fått höra nu i efterhand hur jag betett mig på platsen efter kraschen. Riktigt förvirrad utan att veta var jag var eller något. Är ändå positivt överraskad att jag lyckas ringa min sambo och även prata engelska. Jag minns inte ett skit av det samtalet.
Är faktiskt rätt glad över att jag lever ikväll, med tanke på att denna krasch ägde rum på allmän väg.
Kan varmt rekommendera Met Rivale. Vem vet vad som hänt utan den idag.
Ta hand om er!
Vet inte exakt vad du menar. Topas är mexikanska och i Guatemala heter det tumulos. Ett av få ord i spanskan som hae olika ord i nästan varje land. Farthinderna här kommer i alla former. Gemensamma nämnare är att ingen tänkt innan de format hindret eller placerat ut.Krya på dig! Var det farthinder med "topas" som ställde till det
Tack Kaisern. Kul att höra!Verkligen tråkigt att höra.
Du har uppenbarligen fått hjärnskakning, var uppmärksam på den utvecklingen.
Krya på dig och låt det ta den tid det behöver, vi vill höra om race-epics, inte att du kör av vägen för att du tuppar av pga en stressad återkomst efter en hjärnskakning.
Tack ska du ha. Jag hoppas jag kan få till fler medryckande texter framöver.Vad jag har saknat dina uppdateringar! Har jag sagt att du skriver medryckande? Jag tycker i alla fall de är skitspännande. Hoppas du repar dig från kraschen - ett stort krya på dig!
Topas var höga kullerstenar på rad.
+1 på amatördiagnos hjärnskakning, undvik skärmar och ta det himla lugnt några dagar. Krya!
Jadå, du har rätt. De finns här också. :)Jag hade för mig att de fanns även i Guatemala.
Det var trots allt 30 år sedan jag var där.