[RR]Misslyckad misärrunda
Jag har ju hållit mig i skogen mest på sista tiden och landsvägscykeln är djupt deprimerad och känner sig nog lite bortglömd. Egentligen skulle jag kört korta intervaller på monarken men efter allt snack om randonneuring och annat episkt lidande så blev jag sugen på lite misär så jag hoppade över lunchen och stack ut i hällregnet.
Tur att det inte var några stilpoliser ute då min utstyrsel förmodligen bröt mot ett flertal stilregler. Fast frågan är om inte det råder undantagstillstånd denna tiden på året när det gäller #therules?
Regnet stilade ner och jag kände rätt snabbt att jag nog hade lite för mycket kläder på mig.
Och så slutar det regna oxå
Dimmorna lättar och solen bryter igenom diset. Jag varken frös eller väggade. Totalt misslyckat
Väl hemma igen fick räzern sig en dusch.
Och jag fick min lunch lite senare än tänkt.
Hoppas ni alla har haft en lika fin Luciadag som jag trots att det är fredagen den 13de
Tur att det inte var några stilpoliser ute då min utstyrsel förmodligen bröt mot ett flertal stilregler. Fast frågan är om inte det råder undantagstillstånd denna tiden på året när det gäller #therules?
Regnet stilade ner och jag kände rätt snabbt att jag nog hade lite för mycket kläder på mig.
Och så slutar det regna oxå
Dimmorna lättar och solen bryter igenom diset. Jag varken frös eller väggade. Totalt misslyckat
Väl hemma igen fick räzern sig en dusch.
Och jag fick min lunch lite senare än tänkt.
Hoppas ni alla har haft en lika fin Luciadag som jag trots att det är fredagen den 13de
Senast ändrad: