RR Monachil Espania
När hösten höll sitt hårdaste grepp om Svedala tog jag och några vänner och styrde kosan till Spanien och cyklade. Här följer lite bilder från vår tripp. På begäran, sorry att det dröjt.
Utanför Shauns shop.
Punkan var ganska ofta på besök
En av de grönjävligaste klättringarna i min cykel historia. Typiskt att slutet såg gaska mjäkigt ut. Klarar du den Ville får du snarr.
Ett refugio innan det bär av nedåt
Shaun demonstrerar hur brant det är. Super flow heaven tillåter sällan action bilder
Just denna dag filmade Johan och fick punka. Tyfiskt!
Tommy i ett skönt bemigt område Där har du nått att bita i Stalle.
Endast fegheten stoppade mig att köra fortare. Över kullarna på ryggen bar det av.
Episkt också
Från toppen ner längst bergssidan på slingrig single track, stopp på cafet med galna hunden och så vidare ner i Evermore skogen aka Greg Minar track. Jag vet nog inte en bättre tur en den. Galet leende lagrad i hjärnan för resten av livet. Se till att åka den.
Galen hund innan Evermore ;-)
Overandut!
Pat
Utanför Shauns shop.
Punkan var ganska ofta på besök
En av de grönjävligaste klättringarna i min cykel historia. Typiskt att slutet såg gaska mjäkigt ut. Klarar du den Ville får du snarr.
Ett refugio innan det bär av nedåt
Shaun demonstrerar hur brant det är. Super flow heaven tillåter sällan action bilder
Just denna dag filmade Johan och fick punka. Tyfiskt!
Tommy i ett skönt bemigt område Där har du nått att bita i Stalle.
Endast fegheten stoppade mig att köra fortare. Över kullarna på ryggen bar det av.
Episkt också
Från toppen ner längst bergssidan på slingrig single track, stopp på cafet med galna hunden och så vidare ner i Evermore skogen aka Greg Minar track. Jag vet nog inte en bättre tur en den. Galet leende lagrad i hjärnan för resten av livet. Se till att åka den.
Galen hund innan Evermore ;-)
Overandut!
Pat