[RR] Nu är vinterträningen här.....
Då var det dags för första vinterpasset, bestämde mig för att trotsa vädret och köra ett backpass. Visste att det skulle bli mentalt jobbigt och segt men dessa passen måste genomföras de med, jag vet ju trots allt att jag ha varit svag uppför i år.
Nej ärligt talat vad snackar jag för skit, blev nog nästan historiens bästa första vinterpass.
Klättring, javisst!!
Solsken, javisst!!
Lite trafik, fina vägar, javisst!!
Turen:
En vinter i Barcelona ska nog göra gott för backtempot och tävlingsformen nästa år!! Nu blir det att göra iordning träningsschemat för idag var ju bara premiärpass med nöjesåkning, det ska ju bli att slita i dessa backarna!!
Imorrn blir det förhoppningsvis en tur med Club Ciclista Gracia som ska köra ett 15 mils pass utmed havet....
Man måste ju bara gilla vinterträningen!!
Nej ärligt talat vad snackar jag för skit, blev nog nästan historiens bästa första vinterpass.
Klättring, javisst!!
Solsken, javisst!!
Lite trafik, fina vägar, javisst!!
Turen:
En vinter i Barcelona ska nog göra gott för backtempot och tävlingsformen nästa år!! Nu blir det att göra iordning träningsschemat för idag var ju bara premiärpass med nöjesåkning, det ska ju bli att slita i dessa backarna!!
Imorrn blir det förhoppningsvis en tur med Club Ciclista Gracia som ska köra ett 15 mils pass utmed havet....
Man måste ju bara gilla vinterträningen!!