[RR] Planka NICK - Visa din egen cykelrelterade plankning
EDIT **********************************************************************************
Gör en "Visa din cykelrelterade plankning" av tråden.
Regler:
1. När man plankar ligger man raklång på magen med ansiktet nedåt, armarna längs sidan och stäckta fötter. Tänk att du ÄR plankan så blir det bra.
2. Cykelrelaterat på något sätt.
3. Tycker du att planka redan är ute så är du välkommen att göra en "Owling" eller "Leisure dive" eller vad som nu är det nya nya.
4. Planka säkert!
**************************************************************************************
Passade på att prova en internettrend under kvällens okynnescykling.
Ivrig att testa denna nya fluga så passade jag på en första gång redan på vägen till NICK.
Någon hade förstör min grenhög vid den nya dragningen. Jag återställer och avslutar med att planka den.
Tja. Här kan man ju planka lite.
Trädet föll och sen plankade jag det.
Ett av de små tekniska hinderna på nya dragningen. Såja, plankat och klart.
Smygplankning!
Nere vid spårcenralen och vänder. Just det. Passar på att planka lite.
Det känns klart annorlunda att planka på ett öppet fält.
Surhålet på NICK, torrt nog att planka.
Jag klarade dom tre stegen efter surhålet. Jag firar med att planka översta steget.
Du kanske tänker att du ska planka Villes häll(?). Då ska du veta att jag redan gjort det.
Planking ska ju gärna göras på farliga platser. Fatta hur många fästingar jag får här. Wicked!
1 2 3 Planka!
Mina planknings skills har sjutit i höjden under kvällen. Avslutar med en lite mer avancerad!
En utvärdering av denna trenden då. Klart godkänd får jag säga. Alla lägga sig ner och ställa sig upp upprepade gånger ger oss cyklister bra träning i överkroppen. En smått asburd känsla förgyller också en fin sommarkväll.
/* Jörgen */
Gör en "Visa din cykelrelterade plankning" av tråden.
Regler:
1. När man plankar ligger man raklång på magen med ansiktet nedåt, armarna längs sidan och stäckta fötter. Tänk att du ÄR plankan så blir det bra.
2. Cykelrelaterat på något sätt.
3. Tycker du att planka redan är ute så är du välkommen att göra en "Owling" eller "Leisure dive" eller vad som nu är det nya nya.
4. Planka säkert!
**************************************************************************************
Passade på att prova en internettrend under kvällens okynnescykling.
Planking is an activity consisting of lying face down in an unusual or incongruous location. The hands must touch the sides of the body and having a photograph of the participant taken and posted on the Internet is an integral part of the game.
Ivrig att testa denna nya fluga så passade jag på en första gång redan på vägen till NICK.
Någon hade förstör min grenhög vid den nya dragningen. Jag återställer och avslutar med att planka den.
Tja. Här kan man ju planka lite.
Trädet föll och sen plankade jag det.
Ett av de små tekniska hinderna på nya dragningen. Såja, plankat och klart.
Smygplankning!
Nere vid spårcenralen och vänder. Just det. Passar på att planka lite.
Det känns klart annorlunda att planka på ett öppet fält.
Surhålet på NICK, torrt nog att planka.
Jag klarade dom tre stegen efter surhålet. Jag firar med att planka översta steget.
Du kanske tänker att du ska planka Villes häll(?). Då ska du veta att jag redan gjort det.
Planking ska ju gärna göras på farliga platser. Fatta hur många fästingar jag får här. Wicked!
1 2 3 Planka!
Mina planknings skills har sjutit i höjden under kvällen. Avslutar med en lite mer avancerad!
En utvärdering av denna trenden då. Klart godkänd får jag säga. Alla lägga sig ner och ställa sig upp upprepade gånger ger oss cyklister bra träning i överkroppen. En smått asburd känsla förgyller också en fin sommarkväll.
/* Jörgen */
Senast ändrad: