[RR] Släpp benen loss det är vår!

Aron

Inventarie
Det är början av mars. Det borde vara vinter men idag cyklade jag 5 timmar i shorts och t-shirt. Är du magsjuk eller riskerar skilsmässa om du lämnar hemmet? Om inte så är du lätt korkad om du inte beger dig ut i Stockholmsskogarna i morgon. Det är helt fantastiskt just nu!!! Prognosen lovar behagliga 7-9 plusgrader, klarblå himmel och de snustorra stigarna är en hedonistiskt lyckogrop. Som bonus slipper du mygg. Förra året var det en halvmeter snö vid den här tiden... Så passa på att njut.

IMG_8011.jpg

Launching Flyboy.

IMG_7997.jpg

Vic gör det han gör bäst. Ser het ut.

IMG_7993.jpg

Jag upprepar: Det är början av mars!

aron-cukel.jpg

Bildbevis på sommarklädsel och försök till duckfejs. (Foto: Vic)

Överlägset den bästa cyklingen jag haft i Mars månad någonsin.
Tack för bra guidning och trevligt sällskap, jag lär dyka upp snart igen=)

Niklas

Hur kommer det sig att det bara var du som hade kortärmat och shorts och de andra körde med jacka och täckta ben :)?

Det där ser ju hur nice ut som helst! Fortsätter det såhär ska jag sluta tjura över att skridskosäsongen blev stympad och ta mig ut så fort jag är hel igen!

Härligt.

Jag var rätt grinig på antivintern när den kapade ner skridskosäsongen så mycket men om det slår över i rejäl vår nu må det vara förlåtet mtp cykling, paddling å annat. Hejja växthuseffekten!

castrello skrev:
-------------------------------------------------------
> Sista bilden = true detective.

Jag var tvungen att googla. När jag såg denna bild förstår jag dock precis vad du menar.

CAWzeUm.jpg

Tillbaka
Topp