Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Miracle sa:Oj vad du kan! :)
Kan nog rekommendera spanska kursen på Babbel om du inte redan kan språket! Jag håller på med den nu å det är kul!
Lycka till!
frid!
Den kunde jag faktiskt! Om jag bara fått gräva i minnet litegrann.GoranS sa:Som cyklist är "Un bocadillo con jamón (y queso), por favor" en rätt användbar "glosa".
Jadå, geologen :) Om så skulle bli fallet så är havregrynsgröt både gott och billigt. Och så har jag ju ett tält, så jag kan bo (gratis) i skogen och skicka jobbansökningar. Fast jag gillar ju mitt jobb, så det hoppas jag inte händer.geologen sa:Du är medveten om att tjänstledighet kan dras in/återkallas med ganska kort varsel, va?
Karin_P sa:Jag såg den, och det verkade ju helt perfekt. Tills jag läste att man var tvungen att ansöka med en video och hålla på å Instagramma och ha sig. Jag har ju inte en susning om hur man redigerar en video, och jag har inte ens insta. Jag vill ju bara cykla...
Jag gillar projekteringsordningen att börja med väskorna så får sedan det som får plats följa med.Karin_P sa:....testdag imorgon. Då ska styrväskan jag sydde förra helgen provas i skarpt läge (trottoarkanter). Och så tänkte jag kanske köpa en sadelväska från endlesstrailsoutdoorequipment.com om
Beofred sa:Grym plan Karin, detta kommer bli hur fint som helst! Om du skulle råka hamna i Slovenien i maj (lätt hänt om man cyklar fel) får du höra av dig så bjuder jag på öl :) Där behöver du inte tänka på att ha lärt dig spanska heller!
Grattis! Blir det cykelresa i glappet?HenricHolst sa:Jag har precis sagt upp mig!!! Men börjar mitt nya jobb den 27:e februari :) tyvärr, hoppas du hittar på någon att dra iväg med!
Låter toppen!
Karin_P sa:Men då kan jag ju få massa bra tips på vad jag inte ska missa! :) Såg att du har resor i september, ska du dit och reka?
Jupp, har en del möten och stigar att sampla, så i juni lär jag ha bra kontakter till dig om du skulle behöva.
Biltema säljer gummiklädda klämmor i rostfrittlarsaw sa:Ehm, spontant skulle iaf jag ersatt spännremmarna med slangklämmor...
Ordentligt med en kraftig tejp under så borde stagen inte ens få en repa på sig efteråt :)
HåkanC sa:Biltema säljer gummiklädda klämmor i rostfritt
http://www.biltema.se/sv/Bygg/El/Kabelclips--isolering/Gummikladd-klammer-2-st-2000016460/
De ska finnas från Ø 6 mm till Ø 30 mm, kanske ngn av dem passar?
/Håkan