EST
Aktiv medlem
[RR] Trysil
Ja hade ju hört av flera att Trysil & deras nya stigområde som är handbyggt skulle vara grymt så vi drog dit :)
Alla lekta på pumpen jag lärde ungarna & de frugan :) Tyvärr så dog min Ragley rätt så snabbt så jag & frugan fick turas om med att köra på Jofan...Snackade även endel med killarna som byggde pumpen den ena var Engelsman å den andra Fransos har jag för mig de skulle asfaltera med , vilket är klart nu :) Så lite bilder från pumpen.
Leo flyger en bra bit :)
Nemi får med till tekniken :)
Ut med armbågarna attack!!!!
Jag fick ju med köra på hennes hoj lite var dock lite kasst med luft i..
Så stigarna då Leo kör ss men fixade de flesta backarna detta var inte en vanlig syn.
Inte så halt fast det var blött.
Ja det var väl 1:a dagen så hem å så fick jag tag på Björn här på Happy & han tipsade om vart man kunde låna svets. Så hans polare kom upp från byn & jag fick låna en handhållen mask + en trådspruta. Såg typ nada men va fan det funkade ju :)
Inte lika snyggt på andra sidan...
Sen så drog vi tillbaka för att testa den :)
Grymt skön wallride :)
Så vi körde runt i fem timmar allihopa :)
Jag försöker landa förbi stenarna ...detta är inget hopp bara att rycka :)
Japp landade bakom stenarna sen tränade vi på lite balans :)
Så lite mera teknikträning.
Sköööön sväng:)
Här fattade inte ungarna hur man kunde cykla upp & ner brant som fan tyckte de...
Å Leo kämpade på med sin ss :)
Lite med ungarna :)
Å lite själv riktigt kul att man kunde låna svetsen å dra ihop ramen med :)
Just det inga problem med att få en ny ram från Ragley!!!!!
Alla lekta på pumpen jag lärde ungarna & de frugan :) Tyvärr så dog min Ragley rätt så snabbt så jag & frugan fick turas om med att köra på Jofan...Snackade även endel med killarna som byggde pumpen den ena var Engelsman å den andra Fransos har jag för mig de skulle asfaltera med , vilket är klart nu :) Så lite bilder från pumpen.
Leo flyger en bra bit :)
Nemi får med till tekniken :)
Ut med armbågarna attack!!!!
Jag fick ju med köra på hennes hoj lite var dock lite kasst med luft i..
Så stigarna då Leo kör ss men fixade de flesta backarna detta var inte en vanlig syn.
Inte så halt fast det var blött.
Ja det var väl 1:a dagen så hem å så fick jag tag på Björn här på Happy & han tipsade om vart man kunde låna svets. Så hans polare kom upp från byn & jag fick låna en handhållen mask + en trådspruta. Såg typ nada men va fan det funkade ju :)
Inte lika snyggt på andra sidan...
Sen så drog vi tillbaka för att testa den :)
Grymt skön wallride :)
Så vi körde runt i fem timmar allihopa :)
Jag försöker landa förbi stenarna ...detta är inget hopp bara att rycka :)
Japp landade bakom stenarna sen tränade vi på lite balans :)
Så lite mera teknikträning.
Sköööön sväng:)
Här fattade inte ungarna hur man kunde cykla upp & ner brant som fan tyckte de...
Å Leo kämpade på med sin ss :)
Lite med ungarna :)
Å lite själv riktigt kul att man kunde låna svetsen å dra ihop ramen med :)
Just det inga problem med att få en ny ram från Ragley!!!!!
Senast ändrad: