Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
stefan sa:Hej
Är det någon här på happy med koll på mtb I Rudan, Haninge som kör lite regelbundet där ute? Jag skall börja bekanta mig med området tänkte jag (och gps funkar iofs ok) men lite guidning av någon med lokalkännedom är aldrig fel. Är inte ute efter något jättetekniskt. Hinner inte denna vecka men två kvällar kommande vecka tänkte jag ta mig dit.
Stefan
Är det Åbyplan nere i Västerhaninge nära stationen?JockeP sa:Häng hellre på Ghetto-gänget på tisdagskvällen. Vi sticker kl 18:30 från Åbyplan och cyklar ett par timmar. Oftast i skogen ner mot Öran. .
stefan sa:Är det Åbyplan nere i Västerhaninge nära stationen?JockeP sa:Häng hellre på Ghetto-gänget på tisdagskvällen. Vi sticker kl 18:30 från Åbyplan och cyklar ett par timmar. Oftast i skogen ner mot Öran. .
Gandalf sa:I går kom jag då äntligen iväg till Rudans gård för att testa MTB-spåret. Hade för säkerhets skull laddat ned en rutt på korta spåret i mobilen, och det var tur för annars hade det varit svårt att hitta runt. Körde fel några gånger men lyckades hitta tillbaka till spåret tack var kartappen. Körde ett andra varv direkt efter och då gick förstås bättre.
Tyckte annars att det var ett helt OK spår, rätt varierande med både rotmattor, berghällar och flowiga skogsstigar. Möjligen att inslaget av breda, släta och backiga motionsspår var lite väl stort.
Det gav i alla fall lite mersmak och eftersom jag nu också hittat en gpx-fil på långa spåret så blir det till att testa det nästa gång.