Rullbroms

kalle111

Ny medlem
Rullbroms
Hej

Jag har navgenerator i framhjulet. Jag undrar om det ska klicka och ta emot lite grann när man snurrar hjulet även då jag har lyset avstängt? Kan man montera bort navgeneratorn? Vilka verktyg behöver man i så fall?

Jag har rullbroms. Hur mycket tyngre ska hjulet snurra om man har rullbroms jämfört med om man inte har rullbroms? Kan man göra någonting för att en cykel med rullbroms ska snurra lättare?

Johnny
 
Tillbaka
Topp