Ryan Leech film

Ryan Leech film
Mmmm, det är få som slår honom :)

Är det någon som vet vad han kör på för cykel? försöker alltid se vad det är för någon men lyckas alldrig :S. Så om det är någon som ätit lite fler morötter än mig som kan säja det?

Ryan Leech film
Någon som kan fråga killen som skriver " Ryan Leech does some bike tricks. Big deal, i can do that shit on a unicycle." ovanför om han kan lägg upp en film där han gör det också?

Ryan Leech film
Oskar_: tack! :)

Har dock just (igår) köpt denna skönhet :D
bike_0.jpg

Ryan Leech film
Kona-Fredd skrev:
-------------------------------------------------------
> Oskar_: tack! :)
>
> Har dock just (igår) köpt denna skönhet :D
>
>
> I

ajfyfan den va inte så het :Þ

Ryan Leech film
Oskar_: Har funderat på trial ett tag och när jag såg din film så kunde jag inte hålla mig längre :D
Den inhandlades på ebay så den kommer nog någon gång i nästa vecka.

Ryan Leech film
Oskar_Lkpg skrev:
> Någon som kan fråga killen som skriver " Ryan
> Leech does some bike tricks. Big deal, i can do
> that shit on a unicycle." ovanför om han kan lägg
> upp en film där han gör det också?
>
> Oskar_lkpg, Cykelfetto och stolt!

Om det var Zack Baldwin eller Ryan Atkins som skrev det skulle jag inte tvivla på det ;)

Ryan Leech film
JLarsson skrev:
> Snälla säg att sekvensen från rälsen är
> datoranimerad :o Det kan ju inte vara sant det
> han gör där.
>

Hehe, nää. den är självklart inte datoranimerad,. Men jag kan säga att de han gör på dendär filmen är fullt görbart i jämförelse till det han gör i momento. Det skulle jag inte enns fundera på.

Ryan Leech film
Ville<Du menar Manifesto eller finns det en film till med honom.Brukar kolla på Manifesto ibland och det är lika fascinerande varje gång.Sen är det skönt med en cykelfilm utan amerikansk låtsaspunk

Ryan Leech film
Kom igen Wasabi.Gör om gör rätt=)
hint After playing in several local bands in Ann Arbor, Michigan, including the blues band the Prime Movers and the Iguanas, Piiiip (b. piiip) formed piiip in 1967 after witnessing a Doors concert in Chicago

Senast redigerad av en moderator:
Ryan Leech film
Kom igen kaijan. Skulle det jag sa ha något med bilden att göra? Fast Lime Spiders kanske var australiska.

Nu när vi ändå kom in på musik måste jag nog säga att The Coral förmodligen är världens just nu bästa band. Deras självbetitlade första är helt sjuk. Eller så är det bara jag som är trött.

Bilagor

• Iggy.jpg
    Iggy.jpg
    11.5 KB · Besök: 19
Ryan Leech film
bara jag som e sjukt less på att se leechs åka efter momentum? samma sak om och om igen. visst, säkert duktigt.

men jag ser hellre någon som tar ett extra stödhopp och tar sig upp på en meter högre grejjer eller fronthookar en halvmeter högre.
dooäh

Ryan Leech film
Luzac skrev:
> bara jag som e sjukt less på att se leechs åka
> efter momentum? samma sak om och om igen. visst,
> säkert duktigt.

Manifesto heter hans film ffs....

Ryan Leech film
Luzac skrev:
> bara jag som e sjukt less på att se leechs åka
> efter momentum? samma sak om och om igen. visst,
> säkert duktigt.
>
>
> men jag ser hellre någon som tar ett extra
> stödhopp och tar sig upp på en meter högre grejjer
> eller fronthookar en halvmeter högre.
> dooäh

Oj oj oj! Jag trodde det var det som var rynas fördel..Att han inte gjorde samma sak hela tiden utan faktiskt lägger in lite variation.

Sen ligger han inte långt efter toppen på sidehop. Har väll toppat där föera ggr. Men det är klart han kör ju clowneri på en cykel i jämförelse med alla dessa verktyg ute på marknaden.

Jaja, smaken är ju uppenbart som baken. Personligen tycker jag att åkare typ Ryan är det ända som är värt att titta på.

Ryan Leech film
ville: då borde du varit med i whistler när han körde sin demo.. =)

att killen är bra på att utföra konster på sin cykel är känt och att han är en überpräktig pr-filur har man ju också märkt. norco måste ju vara sjukt glada att den kanadensiska svärmorsdrömmen cyklar för dem. vad man inte vet (ännu) är i vilken vägkorsning han sålde sin själ till djävulen.. =)

Bilagor

• ryan1.jpg
    ryan1.jpg
    43.7 KB · Besök: 23
  • ryan2.jpg
    ryan2.jpg
    46.6 KB · Besök: 18
Ryan Leech film
Mattel. dedär bilderna är det jag som har tiagt, det var jag som var där....inte du.

VÄGRAR TRO PÅ NÅGOT ANNAT!!.

Inte alls avnudsjuk:)

Tillbaka
Topp