Sällskap på fornstigen, lovön lördag 20/4

Tänkte köra fornstigen imorgon och undrar om någon vill göra mig sällskap? Har kört fel ett antal gånger på den stigen så någon att samtala med när vägval ska göras vore trevligt.
Tänkte samling kl 10 på parkeringen vid Kina slott.
/H

Jag följer gärna med på en tur och kan guida runt leden. Kör SS imorn och tar med en blåtira och två trötta ben, ska vi ses vid Fornstigenstarten vid "pelarhuset" på högersidan av ekerövägen när du just passerat drottningholms slotts stora parkering sett från stan? Är du med mig var jag menar? Om inte, pm så messar jag mitt nr. Jag är där kl 10.

Jag följer gärna med om man inte är i behov av dubbdäck.. Känner inte till området så kan också behöva guidas.

Kan inte tänka mig att dubbdäck behövs, jag har då åtminstone slängt av mina. Däremot rekommenderas skärmar/stänkor då det lär vara aningens blött.

TS/Hampus: bestäm mötesplats du, jag är flexibel.

Trevligt med sällskap. Då säger jag att vi ses vi parkeringen vid Kina slott och kör medurs så vi snabbt avverkar delen med nedsågade träd. Förra veckan fanns det en del is/snö kvar men jag tror det går alldeles utmärkt utan dubb.

Härligt med vårväder och få slaska runt lite i leran. Ändå mindre lerigt än förväntat. Några actionbilder:

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    128.6 KB · Besök: 30
  • image.jpg
    image.jpg
    133.6 KB · Besök: 27
  • image.jpg
    image.jpg
    132 KB · Besök: 27
Tillbaka
Topp