squarepusher
Aktiv medlem
Salt på cykelbanan Hässelby-Sthlm
Hej,
är den någon som vet hur man kommer utvärdera försöket med salt på cykelbanan längs med Bergslagsleden/Drottnignholmsvägen?
Jag Pendlar ca 3 dagar i veckan mellan Hässelby och Stadshagen. Jag tycker att det till större delen varit negativt med saltet. Jag skulle hellre föredra att man plogar ordentligt.
Minus
Min kedja och kasett har blivit orange av rost.
Min bakväxlel har kärvat ihop
mina hydrauliskabromsar har slutat gå tillbaka och ligger nu på för jämnan
mina skor/byxor är saltbeklädda efter stänk
blöta fötter vid -7 grader (kallt)
plus
barmark
inget grus
...
Ifall någon vet var eller till vem man kan ge feed back till de som beslutar så skulle jag uppskatta det, eller ska man kanske göra en felanmälan?
Tanken med detta har säkert varit bra och jag tyckte att det lät bra när jag läste om det i lokaltidningen men nu har jag bytt ställning.
Fler som har Synpunkter?
Mvh JM
är den någon som vet hur man kommer utvärdera försöket med salt på cykelbanan längs med Bergslagsleden/Drottnignholmsvägen?
Jag Pendlar ca 3 dagar i veckan mellan Hässelby och Stadshagen. Jag tycker att det till större delen varit negativt med saltet. Jag skulle hellre föredra att man plogar ordentligt.
Minus
Min kedja och kasett har blivit orange av rost.
Min bakväxlel har kärvat ihop
mina hydrauliskabromsar har slutat gå tillbaka och ligger nu på för jämnan
mina skor/byxor är saltbeklädda efter stänk
blöta fötter vid -7 grader (kallt)
plus
barmark
inget grus
...
Ifall någon vet var eller till vem man kan ge feed back till de som beslutar så skulle jag uppskatta det, eller ska man kanske göra en felanmälan?
Tanken med detta har säkert varit bra och jag tyckte att det lät bra när jag läste om det i lokaltidningen men nu har jag bytt ställning.
Fler som har Synpunkter?
Mvh JM