Sambon är med MTB

Sambon är med MTB
E-beth: Men det verkade ju inte som du gjorde det =O) Så därför framlade jag några kraftfulla förslag hur han skulle gå ned på knä inför dig =O) Sista alternativet är ju som vissa personer redan sagt släng ut honom ta in en ny....(usch sa jag det?!). Men jag tror att så fort Kronofogden står på gårdsplanen och ska mäta ut hans bil så blir det en annan ton i pipan? =O) Jag lyckades aldrig få med min förra sambo ut i skogen..hon var rädd sa hon när jag pratade med henne idag....men det är ju jag också när jag trillar =O)

Sambon är med MTB
jomper Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hur ser PM-skörden ut?
>
> Ignorera eventuella meddelanden från Bruse, han är
> desperat :-)

Du är bara avis för att jag är ungkarl å får!

Sambon är med MTB
Lotta B skrev:
Sambon har två mtb's men hänger ändå inte med ut, suck!! Kära frågespalt, vad skall jag göra för att få honom med mig ut på roliga skogsturer? ;-)

/Lotta

Håller med bruse skippa karln men behåll hojarna, men tro inte att bruse är den enda lediga här på Happy det finns flera starka kandidater, välj mig istället ;-)

Bosse, inte desperat ännu men kanske blir längre fram ;-)

Sambon är med MTB
Koppel, hmm...kanske skulle testa med en mild form av suggestion först, alltså vänta tills han har somnat och sedan viska i hans öra att det visst är roligt att cykla i lera och några plusgrader...och att jag verkligen behöver en till cykel :-)

/Lotta

Sambon är med MTB
Suck... vilka vilda fantasier ni har barn! Att jag får flörta, dejta å träffa kvinnor menar jag ju förstås!
Glöm Lonewolf, jag är snyggare!

Sambon är med MTB
Tidelag är faktiskt inte alls olagligt i Sverige, det blev lagligt 1944 samtidigt som homosexualitet blev lagligt. Det enda som är olagligt är att skada djuren.

//Fredrik-Som uppmanar alla att ge f-n i att ha sex med djuren

Sambon är med MTB
Muerto Skrev:
> E-beth Skrev:
> --------------------------------------------------
> (...)
> > - Bättre att koppla honom först jö! :)
>
> Kinky...

Vänta nu här! Får verkligen Muerto kommentera en så här vuxen tråd? Fanns det inte en åldersgräns?
(:-{)

Sambon är med MTB
Ja jäklar det glömde jag. Har gett mig själv en reprimand för det inträffade och har lovat mig själv att inte göra om det (under en tidsperiod av 1 minut men säg inget till mig om det...) ;)

Sambon är med MTB
En bild säger mer än 1000 inlägg....

tandem_1.jpg

/rikard -panzerföhrer

Sambon är med MTB
rikard Skrev:
> En bild säger mer än 1000 inlägg....
>
>
>
> /rikard -panzerföhrer

Det där är grymt tycker jag!*RESPEKT*

/Fredde

Sambon är med MTB
barnförbjudet, nakna cykelmekaniker (var de i koppel?), flirtande etc, vad har hänt med vårt cykelforum? Vad kommer härnäst? En snaskig dokusåpa med singel-happyiter? ;-)

/T

Senast redigerad av en moderator:
Sambon är med MTB
thompa Skrev:
> barnförbjudet, nakna cykelmekaniker (var de i
> koppel?), flirtande etc, vad har hänt med vårt
> cykelforum? Vad kommer härnäst? En snaskig
> dokusåpa med singel-happyiter? ;-)
>
> /T
>
>
>
>
>
> Redigerad 1 gånger. Senaste ändring 2005-01-04
> 22:34 av thompa.

Big brother i Hellas kanske skule vara något!=)

/Fredde

Sambon är med MTB
tror det var på Grenserittet som man kunde tävla i tandem =O) Iaf hade bild på det i Grenserittets tidning!
Mycket snack om vem som är snyggast, innerst inne vet alla att jag är det =Ob Men det är iof fult att säga så enligt Jantelagen =O(

Sambon är med MTB
Bergman Skrev:
> *suck* jag önskar att min förra sambo hade velat
> åka med mig. Men hon tyckte inte det verkar kul.
> Vart finner man sådanna kvinnor?! Är det i en
> speciell affär? Har själv en Rockhopper Comp som
> jag är mer än nöjd över. Så jag delar den
> entusiasmen med henne iaf.

Älvsjö pendeltågsstation (släpande på en Miyata på väg till Rudan liksom jag)... :D

1990 måste det ha varit. Stå nu för allt i världen inte och sukta i hörnen där bara. Oddsen är nog inte så värst höga antar jag och dessutom fick jag offra min cykelkarriär för att hinna med socialt liv (ingen större förlust. Inte snabb på runtiring-racing ändå) och dessutom trodde Binni på Heklacykel att jag nog hade dött eftersom jag inte förorenade butiken på nästan en vecka i sträck vid ett tillfälle. Det krävs alltså stora offer. Nu sitter man här 14 år senare och än har hon inte slängt ut mig. Undrens tid är inte förbi... :)

Sambon är med MTB
Vad jag lyckats luska i så har Skogling iaf barn...och av barnen måste man ha en kvinna =O) Men som sagt jag känner inte honom så jag är inte 100% säker heller =O) Hade varit skoj iaf.

Så det finns tandemcykling på vissa tävlingar eller?! Trodde det var ett norskt skämt...inte illa menat om Norrmän =O)

Sambon är med MTB
Bergman Skrev:
> Så det finns tandemcykling på vissa tävlingar
> eller?! Trodde det var ett norskt skämt...inte
> illa menat om Norrmän =O)

Jag har försökt övertyga den väna sambon i rätt många år om att en tandem vore en bra idé men då får hon den där BLICKEN som man helst inte vill se så ofta. Ska hon åka cykel ska hon bestämma helt själv tydligen.

Visst kör dom väl tandem på vissa tävlingar? Torbjörn Svantesson (och en till...) från Katrineholm körde den där långa tävlingen i Dalsland för en del år sen har jag för mig. Där snackar vi inte direkt grusväg hela vägen heller. Torbjörn kunde iofs vara rätt vild förr(?).

:)

Sambon är med MTB
haha det är livsfarligt när man får den där blicken som kunde döda =O) Men låt henne sitta vid rodret och du där bak då? Då får hon ju ändå bestämma allt...och du kan vila dig =O)

hahah jasså...fasen fördelen är att man är två och trampa...men ack så otymplig den måste vara!

Sambon är med MTB
bruse skrev:
Glöm Lonewolf, jag är snyggare!

Hmm... nu ska du inte vara sån där inte! Vet du inte att skönhet ligger i betraktarens ögon, dessutom är det dem inre egenskaperna som avgör och då måste jag bara vinna ;-)

För vad är en snygg förpackning med kasst innehåll värt? ;-)

Annars kan vi ju avgöra det hela med någon knäpp tävling, tex vem har flest ärr eller något sånt, då vinner jag garanterat ;-)

Bosse, som hoppas att överleva den närmaste framtiden utan att bli lynchad av någon konkurent ;-)

Sambon är med MTB
ahhh nej ska vi räkna ärr kan du säkert räkna hela natten på min rygg =Ob Men det är sant som det är sagt det är ju det inre som räknas ändå...fast jag vill tro motsatts. Snygg förpackning måste ju bara ha ett bra innehåll...ungefär som när du står i video butiken. Vet inte vilken film du ska hyra...din blick faller genast på den vackra DVD omslaget =Ob
Nu med lite trötta ögon..rackarns vad denna diskustråd har spårat ut?!

Sambon är med MTB
Bergman Skrev:
> Men låt henne sitta vid
> rodret och du där bak då? Då får hon ju ändå
> bestämma allt...och du kan vila dig =O)

Jag har allt försökt locka ned det men hon påstår att jag gillar hennes ädlare delar i tights alldeles för mycket :D

Sambon är med MTB
Calle F Skrev:
> Jag har allt försökt locka ned det men hon påstår
> att jag gillar hennes ädlare delar i tights
> alldeles för mycket :D

Lol! Sådana kommentarer är ju inte fair play. Det går åt pipan oavsett vad man svarar.

Sambon är med MTB
Hmmm... min hustru har precis också sagt att det vore kul att testa litet granna. Jag höll på att gå i spinn och kunde knappt tänka på annat än vilka stigar vi skulle köra tillsammans resten av dagen sedan. Det svåra för mig blir att tygla instruktören inom mig och låta henna upptäcka cyklandet i egen takt.

Sambon är med MTB
Mathias: det kan bli din undergång om du inte tyglar dig! =O) Men det är svårt att tygla entusiasmen när det kommer sådanna gobitar!

Calle F: Nej men det är ett ganska universellt svar. Oavsett vad du svarar på det så har du förlorat. Har du inte läst boken "Saker jag och min flickvän bråkar om"?? Gör det i annat fall. Kan bara inte hålla med tillräckligt med vad som står i den. T.ex att huvudrolls personen funderar på att göra en lista över kommentarer han ska kontra med i varje diskution. För att hon då inte ska vinna jämt =O) Måste erkänna att jag själv tänkt tanken! =O)

Sambon är med MTB
Roxy Skrev:
> På killar? String låter spännande...! Speciellt på
> en tight liten rumpa :-)

String: http://thetnt.no-ip.org/2002/020608...ifrån/021027 1435 DCP_4810 Tobbe i string.jpg

Foxshorts: http://thetnt.no-ip.org/2004/07-09/...scykling/html/pages/040821 2112 IMG_3636.HTML

Hur var det du sa, ta dem innan det är försent? http://thetnt.no-ip.org/2004/10-12/041218 Inflyttningsfest Anna & Ryddan/041218 2307 IMG_7065.jpg

*asgarv*

Lotta B: Benen i kors tills gubben fogar sig? Kvinnomakt!

Sambon är med MTB
Bergman Skrev:
> Calle F: Nej men det är ett ganska universellt
> svar. Oavsett vad du svarar på det så har du
> förlorat. Har du inte läst boken "Saker jag och
> min flickvän bråkar om"?? Gör det i annat fall.
> Kan bara inte hålla med tillräckligt med vad som
> står i den. T.ex att huvudrolls personen funderar
> på att göra en lista över kommentarer han ska
> kontra med i varje diskution. För att hon då inte
> ska vinna jämt =O) Måste erkänna att jag själv
> tänkt tanken! =O)

Hon bygger resonemanget på att jag en gång körde in i ett träd när satt och "filosoferade" över den där tightssynen. Jag har alltså förlorat från början. Inga argument räcker. Jag är körd.. :D

Det får nog bli separata hojar, speciellt då vi har en snart 9-årig dotter och en tridem blir för svår i skogen. Det får bli hoj till ungen istället. "Tyvärr" har den lilla ligisten ärvt mitt temperament och begärt en likadan hoj som min nya (Orange Hitman) så det lutar åt en Kona Stuff JR till henne. Vilken dirt/jump-hojande far kan neka ättelägget en sån? Inte softa jag i varje fall :)

Sambon är med MTB
Är också lyckligt lottad med en sambo som cyklar. Pratade häromdagen om ny cykel eller åtminstone kraftig uppgradering av den befintliga.
Skall bli kul, det är jag som får stå för inköpen (hon betalar) samt mekandet. Nästan lika kul som att uppgradera sin egen cykel.

Sambon är med MTB
Det går i alla fall inte att propsa på någon en hobby. Jag kan fortfarande ha dåligt samvete för att min dåvarande pojkvän helt plötsligt stod med en ny Kona, extra utrustning, hjälm, dojjor etc och självklart från hans egen plånbok. Det var nog strax därefter det tog slut... Kan hända att allt står och dammar nånstans nu...

Sambon är med MTB
Roxy Skrev:
> Det går i alla fall inte att propsa på någon en
> hobby. Jag kan fortfarande ha dåligt samvete för
> att min dåvarande pojkvän helt plötsligt stod med
> en ny Kona, extra utrustning, hjälm, dojjor etc
> och självklart från hans egen plånbok. Det var nog
> strax därefter det tog slut... Kan hända att allt
> står och dammar nånstans nu...

Så du är singel menar du? Hm...

Sambon är med MTB
Helt rätt Roxy, man vill självklart att ens älskling skall ha roligt och inte hellre skulle göra något annat istället. Det har hänt att jag har fått lite dåligt samvete när jag har dragit med mig honom ut och har märkt att det är lite för dåligt väder för hans smak. Eftersom jag själv tycker att det är så kul så kan jag glömma bort att inte alla tycker det.

/Lotta

Sambon är med MTB
bruse Skrev:
> Roxy Skrev:
> -----
> > Det går i alla fall inte att propsa på någon
> en
> > hobby. Jag kan fortfarande ha dåligt samvete
> för
> > att min dåvarande pojkvän helt plötsligt stod
> med
> > en ny Kona, extra utrustning, hjälm, dojjor
> etc
> > och självklart från hans egen plånbok. Det
> var nog
> > strax därefter det tog slut... Kan hända att
> allt
> > står och dammar nånstans nu...
>
> Så du är singel menar du? Hm...
>
> -----
> Mensch und Fahrrad in perfekter Harmonie!

Bruse!Skräm inte bort dom få tjejer som finns här!=)

/Fredde

Sambon är med MTB
Roxy Skrev:
> Du, om du hinner i fatt mig så kan vi ju snacka om
> saken :-)

Åh, som på den gamla goda tiden! Får jag dra hem dig till min grotta i ditt hår när jag hinner ikapp dig? eller ett snöre mellan cykalrna?

Tillbaka
Topp