Santa Cruz uppdaterar Tallboy - vad tror vi om den?

glitch sa:
Nu till den stora frågan - vilken färg? Kan vi få lite röster?
Ogillar lila, gillar gult men den smutsgula nyansen är inte direkt en dröm....nästan så lila lockar mer....i starkt ljus ser den gula ut att se ok ut ändå, men i mindre direkt ljus verkar den lila dra mer åt riktigt mörkt/ svart som är kanske lättare att leva med...alla dessa svåra val i livet?

Min röst går efter noga övervägande till den gula. De ljusgula dekalerna är jag inte helt kompis med, men det är ju många som byter ut dem med ett dekalkit ändå.

SC visar återigen att de är riktigt bra på att välja konstiga kulörer. Deras protesbeiga toppar dock fortfarande listan.

Rattnalle sa:
SC visar återigen att de är riktigt bra på att välja konstiga kulörer. Deras protesbeiga toppar dock fortfarande listan.

Fast till deras försvar var "sand" lite av en innefärg då. Commencal hade ju också en snarlik på Metan då och färgen återfanns i många andra kategorier produkter då. Det betyder inte att det är snyggt förvisso?

Hade kunnat tänka mig Juliana lacken men den hemska juliana loggan går ju inte täcka med SC dekaler och man får ingen head badge heller.

Senast ändrad:
glitch sa:
Hade kunnat tänka mig Juliana lacken men den hemska juliana loggan går ju inte täcka med SC dekaler och man får ingen head badge heller.

Deras förra logga var jäkligt snygg och då hade jag hellre valt den än SC. Men nu... Nä. :-/

glitch sa:
Rattnalle sa:

Fast till deras försvar var "sand" lite av en innefärg då. Commencal hade ju också en snarlik på Metan då och färgen återfanns i många andra kategorier produkter då. Det betyder inte att det är snyggt förvisso?

Juliana-hojarna hat en lättare tune i dämparna, vid samma storlek på ramen. Plus att loggan är gräsligt ful. Måste den se ut så för att attrahera kvinnor?

Tillbaka
Topp