Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dr_Rydell sa:Endast oseriös webhandel?
Dr_Rydell sa:Varför ska jag behöva sitta och ringa när de har e-post?
+1Stumpy sa:Har man en officiell e-postadress så skall man svara på den inom iallafall ett dygn. Annars får man lägga ner den kanalen.
Stumpy sa:Har man en officiell e-postadress så skall man svara på den inom iallafall ett dygn. Annars får man lägga ner den kanalen.
Dr_Rydell sa:De som inte kan prata då, de ska inte få någon hjälp då?
Dr_Rydell sa:De som inte kan prata då, de ska inte få någon hjälp då?
Luthman Photography sa:Dr_Rydell sa:De som inte kan prata då, de ska inte få någon hjälp då?
Nej, givetvis inte.
Dr_Rydell sa:Bra Hasse och tack på förhand Skogling för att du hjälper till med detta.?
Dr_Rydell sa:Varför ska jag behöva sitta och ringa när de har e-post?
Nu låter du som min fruNickPick sa:Dr_Rydell sa:Varför ska jag behöva sitta och ringa när de har e-post?
Du är ingen millennial, du är vuxen.
Du kanske är så dryg så det automatiskt går till skräppost?
Skogling sa:Vad fint att det löste sig.
Var skickar jag fakturan? :)
Haha. Det var dagens bästa ändå. ???Raggamuffin sa:Skogling sa:Vad fint att det löste sig.
Var skickar jag fakturan? :)
Jag hade mailat den till Sävedalen.
Kan nog vara orsaken till att det är webbformulär för kontakt och inte mailadress.White_XC_Ultimate_Carbon sa:Men ibland blir det ju fel. Har du kollat så deras svar inte hamnat i skräppost t ex?
Dr_Rydell sa:1. Inget mer tjat om skräppost nu. Det är väl så in i....självklart att jag kollat det.
2. Adressen de svarade på idag är samma jag använt tidigare och det var inte något formulär.
...åhå! En sådan goding. Hade också en 608 många år. Såldes förra året dock. Köptes '08 för 8 lax. Trodde inte den modellen fanns kvar längre :)Tant_Trek sa:Nishiki Hybrid 608
2008 för 8000, just precis! Inköpt bara för att tråkcykla 6 km till jobbet, och få behålla cykeln ostulen i det halvoffentliga cykelstället. Funkade! Ingen skurk orkar bära iväg den... Men på 4,5 år gjorde jag knappt mer underhåll än smorde kedjan några gånger, pumpade däcken, och fick till slut byta kedja för den blev för lång, så den kräver verkligen inte mycket kärlek för att göra jobbet som avsågs. Efter 2013 har den dock inte rullat så frekvent pga utlandsjobb och därefter jobb-byte till mindre trevligt cykelavstånd. Säg till om du längtar efter gamla tider, haha! ;)Sambal Oelek sa:...åhå! En sådan goding. Hade också en 608 många år. Såldes förra året dock. Köptes '08 för 8 lax. Trodde inte den modellen fanns kvar längre :)Tant_Trek sa:Nishiki Hybrid 608
...haha. Tveksamt att jag skulle längta såå mycket ? fast jag tyckte den var väldans bra när jag hade den. Som du säger. Den bara funkade, jämt. Lyckades kränga min till nån öbo som skulle ha den till lite av varje, den lever nog ett gott nytt liv nu ?Tant_Trek sa:Säg till om du längtar efter gamla tider, haha! ;)