[SBR#24] Rally i all enkelhet II

Jag tar med fotograf (PPfoto.se) för att dokumentera morgondagen! Så om ni ser en arg finne i spåret med ett teleobjektiv behöver ni inte bli rädda.

Nu kör vi!

tmp_18427-20170218_071240710963302.jpg

larsaw sa:
Rapport? Hur gick träningen? Vem har kraschat sönder hojen innan start m.m. Frågorna är många...

Inte innan start men väl på SS3 så sonen kunde fisköra och vinna på WO. :)

Grattis till H och KarinP för segrar i i herr- respektive damklass!

Grymt arrat av Stalle & Co och grymt kul att träffa alla glada och trevliga människor.
IMG_2532.JPG

Kommer lite mer bilder
/Johan, lite mörbultad men glad ändå

Senast ändrad:
Här är resultaten i PDF-format. Stömmen fick köra om SS6 eftersom hans sticka försvann i krash på sista. Och då kliver han i på en tredjeplats. Egentligen kanske man inte skall få köra om om man krashar men va fan... de e ju bara på kul.

Sen saknas det tider på några men det får jag djupdyka i senare.

Edit: resultat i första inlägget.

Tack för idag alla!

Det får vi göra om!

STalle

Bilagor

Senast ändrad:
Bra att ni är igång med det organiserade skogmullandet. Dagens missförstånd i ord kommer ovanifrån. Ordet "Fisköra" har alltså inget med fisk att göra. Kom på det efter ett par ögonblicks funderande.

Hasse#7 sa:
Bra att ni är igång med det organiserade skogmullandet. Dagens missförstånd i ord kommer ovanifrån. Ordet "Fisköra" har alltså inget med fisk att göra. Kom på det efter ett par ögonblicks funderande.

Haha, du förgyller även denna dag :)

Tack för idag, kul med sådan uppslutning, över 40 pers som körde!

Jag ser jimpa som egentlig vinnare idag, 2s är ingenting om man tänker på att det här i princip är mina hemmastigar. :)

Riktigt kul dag! Väldigt fina stigar och roliga/halvläskiga delar :-)
Nästa gång ska jag cykla snabbare bara!

Nu väntar man med spänning på bilder från alla fotografer ;-)

Stort tack för idag, riktigt kul rally med förrädisk, dödshalka och strålande sol.

Måste dock se till att bli snabbare verkar det som..

Tack alla för en superkul dag. Arrangörerna bjöd på en finfin tillställning. RIktigt roliga stigar och bra arrangerat jag har inte haft så kul på länge. Kul också att se så många duktiga cyklister på ett och samma ställe.

Jag får hålla med H. och säga att Jimpakongo gjorde en stark insats idag. Att komma 2s efter H. som är snabb som få på hans hemmastigar är en bedrift.

Vad kul det var & få köra lite SBR igen :-) Stort tack till alla som fixat & donat!
Lite extra kudos till den eller de som bestämt sträckorna, väldigt bra mix.

Stort tack till alla som varit med och arrangerat!! Kul sträckor och trevligt sällskap.

Vad gäller min egen instats så var det nog ny bottennivå i SBR, men vad annat är att vänta när man försöker vila sig i form. Hade väldigt roligt oavsett!!

Tillbaka
Topp