SBR#32 Kummelräjset

• Trådstartare Trådstartare TSS
  • Start datum Start datum
SBR#32 Kummelräjset
Grymt bra race! Tack alla inblandade!
Min race report kommer nån gång under veckan, så får ni ett gott skratt. Svurit hela vägen ner varenda sträcka!
En sak måste jag säga: 29a ht är inte förlåtande.

Petra, hur mår handen?

SBR#32 Kummelräjset
Tack för ett tokkul race, verkligen bra anordnat!!!
Bäst är ju ändå atmosfären, forumet i all ära. men det är IRL som Happy blir stort för mig!!

Tack alla!!!

SBR#32 Kummelräjset
Sitter i ett väntrum på Karolinska just nu & väntar på svar. Läkaren kunde inte förstå att man kan cykla i skogen det är ju både lerigt & blött ute ? idag

SBR#32 Kummelräjset
Skicka länken till den här tråden till läkaren...kanske slipper du få en remiss till psyket om dem inser att det är många andra som också cyklar i skogen och att det är helt normalt. Har också fått sånna kommentarer från vården...
Hoppas inget allvarligt är sönder i handen!

SBR#32 Kummelräjset
Tack för grymt rejs! Kanonfint ordnat Jonathan! Extra Tack till dig som gav mig en slang efter att jag pajjade min vid efter bytet på andra sträckan! Hoppas handen läker snabbt!

SBR#32 Kummelräjset
Nån annan som käkade grus på ss6?

vlcsnap-2018-04-29-17h41m22s902-01.jpeg

SBR#32 Kummelräjset
Grymt bra rally, Vätan gjorde det hela betydligt mer utmanande!

trots att jag la mig ner i diket på ss6 och fick ont kan jag åtminstone glädjas av att det enligt strava stundtals gick bra:)

Skarmavbild2018-04-29kl.19.45.07.png

SBR#32 Kummelräjset
Godkväll!

Tack för en grymt bra dag och kul att ni verkar uppskattat rejset!

Här kommer resultat från dagen:

Bilagor

• Untitled.png
    Untitled.png
    50.2 KB · Besök: 70
SBR#32 Kummelräjset
Tack för ett grymt bra arrangerat Race, och tack för färdkosten ?

Jäkligt nöjd med dagen och skönt att få lite resultat efter ett fullständigt miserabelt ESS i Göteborg.

Ser fram emot en uppföljning i höst för dessa sträckor är värda att racea igen.

SBR#32 Kummelräjset
Åter igen ett grymt bra arrangerat SBR. Visst är det trevligt med sol och torrt men det kändes nästan som om banan behövde lite duggregn för att komma till sin rätt. Så det ett klokt beslut att beställa det. Stort tack till arrangörerna!

SBR#32 Kummelräjset
Stort tack Jonatan för kanonkul rejs, rigtigt bra alla sträckor. Hade man bara tagit sig tiden att provköra dom i tid innan hade det säkert gått bättre resultatmässigt. Hann prova 2&3 en vända och skulle gena ut från parkeringen och slet upp en 3cm reva i bakdäcket mot en vass stenkant, poff så va jag och cykeln sprutlackade av punka vätska. Låna däck jakten tog vid och blev snabbt medveten hur ute man är med 27,5....du det är 2018 nu blev jag upplyst om ?
Det roliga är att jag egentligen tycker 27,5 suger men var tvungen att prova, en riktig enduro ska ha 27,5 basta.så jag köpte denna i vintras...fast nu vet jag, det är skit ?, cykeln är f.ö. toppen förutom dom löjligt små hjulen.
Insåg att jag fortfarande bara har 29 slang i ryggan. Tack för lån av däck och slang, fick faktiskt en slang av en vänlig man med kommentaren har ingen nytta av 27,5 mer men antingen va den paj eller så lyckades jag punka den i monteringen. Fick tag på en till av min däcksponsor, 5 min innan start var jag klar. Himla kul tillställning, hur lämnge ska man behöva vänta på nästa?

Bilagor

• 26914837267_32266c9e42_o~2.jpg
    26914837267_32266c9e42_o~2.jpg
    533 KB · Besök: 68
SBR#32 Kummelräjset
Filmen klar...
Och då editering och fluff kräver mer än jag bemästrar så får ni stå ut med denna Edit.

Lite blandade klipp inkluderat mina 6SS...
Och så några dödsstunts i sista branten som bonus på slutet... :-)

Senast ändrad:
SBR#32 Kummelräjset
MickeMud sa:
Stort tack Jonatan för kanonkul rejs, rigtigt bra alla sträckor. Hade man bara tagit sig tiden att provköra dom i tid innan hade det säkert gått bättre resultatmässigt. Hann prova 2&3 en vända och skulle gena ut från parkeringen och slet upp en 3cm reva i bakdäcket mot en vass stenkant, poff så va jag och cykeln sprutlackade av punka vätska. Låna däck jakten tog vid och blev snabbt medveten hur ute man är med 27,5....du det är 2018 nu blev jag upplyst om ?
Det roliga är att jag egentligen tycker 27,5 suger men var tvungen att prova, en riktig enduro ska ha 27,5 basta.så jag köpte denna i vintras...fast nu vet jag, det är skit ?, cykeln är f.ö. toppen förutom dom löjligt små hjulen.
Insåg att jag fortfarande bara har 29 slang i ryggan. Tack för lån av däck och slang, fick faktiskt en slang av en vänlig man med kommentaren har ingen nytta av 27,5 mer men antingen va den paj eller så lyckades jag punka den i monteringen. Fick tag på en till av min däcksponsor, 5 min innan start var jag klar. Himla kul tillställning, hur lämnge ska man behöva vänta på nästa?

Tack själv och tur att det löste sig med slangar och däck!

Hoppas på rejs snart igen. Då bara som deltagare istället så kanske man har lite energi kvar till cyklingen också ;)

SBR#32 Kummelräjset
Roger_Edvinsson sa:
Filmen klar...
Och då editering och fluff kräver mer än jag bemästrar så får ni stå ut med denna Edit.

Lite blandade klipp inkluderat mina 6SS...
Och så några dödsstunts i sista branten som bonus på slutet... :-)

Bra filmat!!! Löjligt vad jag bromsar i sista branten, nästa SBR är det bättring!!!

Tillbaka
Topp