Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Semlans mor sa:Tack för riktigt rolig dag?
Vart kan man ta del av de bilder som togs under dagen?
//Petra
Semlans mor sa:Fraktur i handen & gips i minst 4v. Läkaren trodde jag ljög när jag sa att jag cyklat med frakturen ???
Ha ha, vad fint.milnik sa:Nån annan som käkade grus på ss6?
roskai sa:Grymt race! Bla..bla...bla.
Första gången man vart slagen av Roger E
Grymt! Måste varit mina hejarrop i dina starter ;)Roger_Edvinsson sa:roskai sa:Grymt race! Bla..bla...bla.
Första gången man vart slagen av Roger E
Hur det gick till skall jag försöka editera ihop under kvällen. ?
Henrik83 sa:Tack AJ & PJ för de trevliga bilderna ???
MickeMud sa:Stort tack Jonatan för kanonkul rejs, rigtigt bra alla sträckor. Hade man bara tagit sig tiden att provköra dom i tid innan hade det säkert gått bättre resultatmässigt. Hann prova 2&3 en vända och skulle gena ut från parkeringen och slet upp en 3cm reva i bakdäcket mot en vass stenkant, poff så va jag och cykeln sprutlackade av punka vätska. Låna däck jakten tog vid och blev snabbt medveten hur ute man är med 27,5....du det är 2018 nu blev jag upplyst om ?
Det roliga är att jag egentligen tycker 27,5 suger men var tvungen att prova, en riktig enduro ska ha 27,5 basta.så jag köpte denna i vintras...fast nu vet jag, det är skit ?, cykeln är f.ö. toppen förutom dom löjligt små hjulen.
Insåg att jag fortfarande bara har 29 slang i ryggan. Tack för lån av däck och slang, fick faktiskt en slang av en vänlig man med kommentaren har ingen nytta av 27,5 mer men antingen va den paj eller så lyckades jag punka den i monteringen. Fick tag på en till av min däcksponsor, 5 min innan start var jag klar. Himla kul tillställning, hur lämnge ska man behöva vänta på nästa?
Semlans mor sa:Fraktur i handen & gips! På’t igen
Cyklade dock halva tävlingen med trasig hand ?
Roger_Edvinsson sa:Filmen klar...
Och då editering och fluff kräver mer än jag bemästrar så får ni stå ut med denna Edit.
Lite blandade klipp inkluderat mina 6SS...
Och så några dödsstunts i sista branten som bonus på slutet... :-)
Bra filmat!!! Löjligt vad jag bromsar i sista branten, nästa SBR är det bättring!!!
AJ sa:238 bilder från dagens rejs finns här https://cykelkanalen.se/bildbomb-sbr-32-kummelrajset/
Bilderna är självklart fria att använda för privata ändamål som typ FB, Instagram etc.
Och då editering och fluff kräver mer än jag bemästrar så får ni stå ut med denna Edit.
Och så några dödsstunts i sista branten som bonus på slutet... :-)
Kul att se :)
Riktigt inspirerande filmklipp!
Vem vill guide för oss som inte var där när det hände? Dom där stigarna vill jag testa!