Ja, tack för trevligt sällskap och korven (vaknade lite sent och hann inte fixa något)! Första, men garanterat inte sista, turen för mig ute på Lidingö, trots att jag bor nära på fastlandet. Bitvis ganska bra svettotempo, även fast stigarna var långt ifrån svettokarkatär. Snöade gjorde det också, blev lite julstämning! Fast jag fattade inte riktigt det här med att ansa läpparna om grejen är stor. Kan du ta det igen Stalle?
Eftersom det var första gången för mig i Grönsta har jag ingen aning om vilka stigar vi hojade. Det var dock en hel del klättring, några få utförslöpor och en hel del av specialetapperna. Låter därför bilderna till större delen tala för sig själva.
Ganska brant utförslöpa, med två onda stubbar längst ned. En av delsträckorna i SBR V.
Badpojkar.
Ett av dagens få slabbiga ställen. Fanns dock en stig bredvid..
Nej se det snöar!
Liten stenås.
Vad sjutton är detta för mastodontklutt i trädet? Skatbo av miljonprogramstuk eller?
De som sett V kanske får en deja vu-upplevelse.
Stigsvetton.
Man kan ju vila också.
Tur att kamelbakskopian har en inbyggt vedhållare.
Jag brukar ha med mig massa skrot, men min slitna morakniv är inget i jämförelse med en slänghyvel..
Grilldags.
Klippte snabbt ihop några videosnuttar jag tog i dag. Försökte dölja mitt flåsande bakom kameran så mycket det går med lite blipp-blopp. Om det blev bättre vette fan :-)