Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med scf-logik borde det vara så, ja.UrTomas sa:Jag undrar om alla som har licens kör med Shimano eftersom de sponsrar WC-cirkusen/uci?
Capra ibex sa:Denna tråden börjar ju moget
eiskall sa:Jag kan bidra med en seriös fråga:
Vet någon om det pågår något arbete med de olika åldersklasserna?
Tänker främst på H30, H40 och H50. Eftersom ålder säger ganska lite om ens nivå, så skulle ett divisionssystem liknande Cat 1, Cat 2 osv vara bättre. Jag tror att de flesta andra länderna kör med kategorier, men jag kan ha fel.
Är detta en levande diskussion inom SCF?
eiskall sa:Jag kan bidra med en seriös fråga:
Tänker främst på H30, H40 och H50. Eftersom ålder säger ganska lite om ens nivå, så skulle ett divisionssystem liknande Cat 1, Cat 2 osv vara bättre. Jag tror att de flesta andra länderna kör med kategorier, men jag kan ha fel.
Vissa distriktsförbund har börjat med en sådan klassindelning men jag tror inte att förbundet jobbar med det för tillfället.eiskall sa:Jag kan bidra med en seriös fråga:
Om jag själv får tycka så var det lite för få i Herrar A, och kanske något stor spridning i Herrar B.mankis sa:Nu i helgen gick Hacksta MTB som arrangerades av Täby MTB dom hade två seniorklaser istället, "A" och "B".
Eveningstar sa:Om jag själv får tycka så var det lite för få i Herrar A, och kanske något stor spridning i Herrar B.mankis sa:Nu i helgen gick Hacksta MTB som arrangerades av Täby MTB dom hade två seniorklaser istället, "A" och "B".
Men varför har man ens en Herrar B?
Varför tävla i en klass där alla bra medvetet saknas?
Eveningstar sa:Om jag själv får tycka så var det lite för få i Herrar A, och kanske något stor spridning i Herrar B.mankis sa:Nu i helgen gick Hacksta MTB som arrangerades av Täby MTB dom hade två seniorklaser istället, "A" och "B".
Luthman Photography sa:Eveningstar sa:Om jag själv får tycka så var det lite för få i Herrar A, och kanske något stor spridning i Herrar B.mankis sa:Nu i helgen gick Hacksta MTB som arrangerades av Täby MTB dom hade två seniorklaser istället, "A" och "B".
För att då har man större chans att komma bra i sin klass?
Capra ibex sa:Denna tråden börjar ju moget
lundatok sa:Ja, kopiera det danska systemet med kategorier.
Luthman Photography sa:Har sett lite på sossejala medier att folk inte fått sina medaljer och liknande i Falun, pga fel licenser samt lite byråkratistrul. Någon som kan kasta ljus?
xdr sa:Luthman Photography sa:Har sett lite på sossejala medier att folk inte fått sina medaljer och liknande i Falun, pga fel licenser samt lite byråkratistrul. Någon som kan kasta ljus?
Antagligen så hade hen fel sponsor.
EST sa:Vad ska det stå då måste ju ha en slogan?
mikipedia_ sa:Sticker app är snabbt å smidigt annars, slik är liiite sega? Typ som sirap i frysen ungefär.
Drosa sa:Oj, vad moget! Ålder? 14?
UrTomas sa:Vi som känner EST förstår :)
UrTomas sa:Vi som känner EST förstår :)
hm sa:UrTomas sa:Vi som känner EST förstår :)
Och hur tror du Bromee känner sig när han läser här ?
marr sa:Ganska smaklöst faktiskt... :/
Luthman Photography sa:xdr sa:Luthman Photography sa:Har sett lite på sossejala medier att folk inte fått sina medaljer och liknande i Falun, pga fel licenser samt lite byråkratistrul. Någon som kan kasta ljus?
Antagligen så hade hen fel sponsor.
Hehe, nä i det här fallet verkade det handla om licenser, felaktiga sådana.
hm sa:UrTomas sa:Vi som känner EST förstår :)
Och hur tror du Bromee känner sig när han läser här ?