Schwalbe däck

Lentor

Aktiv medlem
Schwalbe däck
Hej. Har kikat på nya däck o fastnat för racing ralph däcken. Ska ha 29x2.35 har jag tänkt. Men nu till frågan. Jag hittar vissa däck med rand och vissa utan rand på däcket. Men står på båda att det ska va addix speed o evolution o allt. Är det nåt jag missar? Är det nån gammal version av däcket som inte har rand eller vad beror det på?

Schwalbe däck
Låter lite skumt. Randen kom med addix blandningen om jag inte minns fel. För att man visuellt skulle se skillnad mellan olika gummiblandningar. Evo däcken var iofs snabbare och mer lättrullade enligt tester innan addix blandningarna men det är nästan alltid en kombo av om det är mer grepp eller hastighet man vill åt.
Performance linjen brukar inte ha linje men det är inte heller ett high end däck och kan lätt förväxlas. Ofta överprisat oxå. Evo utan linje som är ca 2-3 år gamla är mycket bra däck. Kör med dem på 2 hjulpar.

Schwalbe däck
Skall du ha Racing Ralph i 29x2.35, då finns det bara med Addix speed-blandning enligt katalogen.
EFB0B929-0481-46A7-89EF-13C2A225F64B.jpeg

Schwalbe däck
ah okej va bra då är det fritt fram o beställa då. tänkte så det inte var nån gammal modell eller nåt sånt men då verkar allt stämma o att jag kommer få ett med en rand på då

Schwalbe däck
Hej. Har kikat på nya däck o fastnat för racing ralph däcken. Ska ha 29x2.35 har jag tänkt. Men nu till frågan. Jag hittar vissa däck med rand och vissa utan rand på däcket. Men står på båda att det ska va addix speed o evolution o allt. Är det nåt jag missar? Är det nån gammal version av däcket som inte har rand eller vad beror det på?

Gå in på Schwalbes sajt. Där står alla däcken beskrivna

Tillbaka
Topp