imagine_wagons
Medlem
Schwalbe ice spiker style däck som är ca 50mm bredda (622)
Finns det några Schwalbe ice spiker style däck som är ca 50mm i bredd ? Denna typ av däck verkar bara finnas i 54mm och uppåt
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det dom jag använder just nu. Tycker inte att dom gräver in i snön så som jag vill . Vill ha något med liknande mönster som ice spiker, men lite mindre bredSchwable Maraton Winter Plus?
Säljs dessa någonstans ? Hittar ingen butik som säljer domNokia w240 (54mm) mäter 50mm på mina 25mm fälgar. Och dom är rätt mycket lägre volym än ice spiker.
Dom har väl bytt namn till Suomi. Sjukt trögrullade däck. Liksom ice spiker iofs.Säljs dessa någonstans ? Hittar ingen butik som säljer dom
Ice Spiker rullar nog lättare än W240, det bara låter inte så ..Dom har väl bytt namn till Suomi. Sjukt trögrullade däck. Liksom ice spiker iofs.![]()
Jag kör dessa på min rejäla pendlingshoj. Kan mäta hur breda de blir sen, men gissar att de är närmare 50mm än de 54 som utlovas trots att jag har 25 mm innerbredd på fälgarna. Trögrullade men stabilt grepp i snömodd och is.
![]()
Dubbdäck 29" för cykel | Clas Ohlson
www.clasohlson.com