Det finns in serie med 4 videor på youtube med nån indier som servar 1:an, det hjälpte mig mycket. Vet inte om nån liknande finns för 2:an, du får väl söka, annars får du säkert bra tips om du kollar hur man servar 1:an.
Sjuka priser, så för min del fanns inga vettiga alternativ än att försöka själv, och eftersom jag inte gav mycket för den kändes det som att jag gott kunde chansa. Läropengar om inte annat.
Sen finns en hel del inlägg om vad man kan ersätta en equizer med, om man vill byta helt, bl a finns ett avsnitt i en av indierns videor, på slutet i 3:an tror jag.
Varför skulle du ta bort det du postat?
Man ser då och då att en del minutiöst går in och raderar vartenda inlägg de gjort då de av nån anledning blivit sura på nåt eller nån. Det är bara dumheter anser jag och gör att man tappar information (och om nån citerat det du skrev finns det synligt i alla fall).
Som det här inläggen du skrivit, om man skulle radera hela tråden så skulle plötsligt ingen som söker hitta mitt svar att det går att serva dem själv. Så man får stå för det man skriver, och låta informationen finnas kvar till näste man som har liknande frågor!