Scottprylar? Behöver hjälp!

Bergholm

Ny medlem
Ni som läste tråden om mitt XT760 vevparti som skulle monteras med med ett Dura-Ace vevlager kanske kommer ihåg att min LBS ville montera just ett sådant på min hoj.
Jag tog ett snack med dom idag och vi kollade efter i kartongen och vad ligger inte där om inte ett XT-vevlager!

När jag betalade för vevpartiet (som fortfarande är hos min LBS i väntan på montering) så ville dom bjuda på Dura-Ace vevlagret som kostade 395:-
Men nu när vi kom fram till att XT-vevlagret ingick i priset så ska jag nu få plocka Scott-prylar för den summan istället! Hmm...trevligt!

Men vad ska jag då välja för prylar? Jag menar det är ju inte så mycket pengar....men nåt skoj bör jag få tag på.

Tips emottages!!!

( Det var Hallmans säljare som hade sagt till min LBS att DET ÄR DURA-ACE som ska sitta där, XT har inget eget vevlager enligt han. )

//Andreas

Dom har en finfin vattenrygga med ett slags smart "nätsystem" som gör att den inte ligger direkt mot ryggen utan lämnar någon centimeters luft. Torde bli mindre svettigt.

Har ingen aning om vad den kostar. Någon, minns dock inte vem, hade en sådan på lördagsturen på sörmlandsleden.

Den heter AirStrike och kostar runt 700, jag har en sånt. Jättebra faktiskt men min är 20 liters så det blir oftast Everest till en dagsturer med vatten i och Scotten med alla prylar fram o tillbaks till jobbet.
/Simon

Jag fick just ett par helt suveräna långfingerhandskar från scott.
De sitter som ett smäck och är ventilerade i handen(!), inget karborre utan smiter åt med neoprenliknande material, super gosigt frotte att torka snoret med, de är extraförstärkta på insida tumme-pekfinger för att inte slitas mot hantaget...genomtänkta helt enkelt.
De är gul/svarta i linje med deras racing concept prylar. Sköna!!

H

Tillbaka
Topp