Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns lite rolig stigcykling runt gesundaberget med. Kan gräva lite efter gpx om det är. IntressantHej, vi bokade en stuga vid gesunda bikepark. Tänkte höra vad mer för cykling i närheten man inte bör missa. Nån som har några tips?
En dag Källviken, en dag Lugnet, en dag Stångtjärn. Lite beroende på hur lång man tycker en dag är då förstås.Källviken och lugnet i Falun Är roligt en dag.
Kolla ”Mora outdoor”, för cykling i området. Når ska ni dit? PM:a om du vill ha guidning, kan hända jag kan visa runt lite. Bor på Sollerön, 7 km från ”berget”,Hej, vi bokade en stuga vid gesunda bikepark. Tänkte höra vad mer för cykling i närheten man inte bör missa. Nån som har några tips?
En dag Källviken, en dag Lugnet, en dag Stångtjärn. Lite beroende på hur lång man tycker en dag är då förstås.
Jag räknade nog in övningsfältet, lite slarvigt sådär som man gör som utsocknes.Om jag prompt skulle skippa något så är det lugnet. Ok cykling men exempelvis jungfruberget, övningsområdet är klart trevligare.
Och Jungfruberget är ju granne åt andra hållet så det hinns med på samma runda det också.Jag räknade nog in övningsfältet, lite slarvigt sådär som man gör som utsocknes.