Service på MTB i Karlstad

AddeN sa:
Båda är kassa.

Gå till Klaravik cykel. Den ända i stan som är värd namnet.

Haha, har verkligen försökt utnyttja solsta i flera år, men det känns som de stressar det mesta, för det blir fan aldrig bra.

Men de är närmast vart jag bor, och efter jag köpte en specialized av dom blev det lite bättre, typ som de bryr sig mer om sina "egna" kunder.

Tycker cyclecomponents va bra dock, ingen annan lämnade cyklar där, så det va aldrig väntetid, plus att de va duktiga.

Cyclecomponents skulle jag säga också, alla där är (eller iaf var) rätt duktiga cyklister själva och då brukar man få lära sig att hålla cykeln igång om inte annat den hårda vägen. Osäker på om cyclecomponents har verkstad i Karlstad längre dock, frågade det när jag skulle beställa en cykel från cykelkraft och fick inget helt tydligt svar.

AddeN sa:
Båda är kassa.

Gå till Klaravik cykel. Den ända i stan som är värd namnet.

Vad anser du är kasst med Karlstad Cykel ?
Min lbs , aldrig besviken .
Väl i klass med Tony i Klaravik, som enligt hörsägen också är bra .

Skulle inte lämna cykeln på annat ställe än dom två

M

AX3L sa:
Cyclecomponents skulle jag säga också, alla där är (eller iaf var) rätt duktiga cyklister själva och då brukar man få lära sig att hålla cykeln igång om inte annat den hårda vägen. Osäker på om cyclecomponents har verkstad i Karlstad längre dock, frågade det när jag skulle beställa en cykel från cykelkraft och fick inget helt tydligt svar.

De finns inte kvar, lokalen är öde :/

Tillbaka
Topp