Shimano Nexus 7 slirar
Plötsligt en dag började alla växlar att hacka och slira. Även bromsen hackar ett snäpp och slirar en bit innan den börjar ta. Jag har kollat och justerat wiren, men det gör ingen skillnad. Det är också trögare än tidigare att vrida på växelreglaget. Vad kan det bero på och hur åtgärdar jag det?
