Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fick in en cykel med en tidig version av Nexus-7 där det bara sitter AR-bricka på drivsidan. Kan inte avgöra om det alltid varit så eller om den försvunnit under åren.Dom 3 växlade har bara en på bromssidan, övriga har en på vardera sida.
Behövs vet jag inte, men det är så dom kommer från fabrik.Fick in en cykel med en tidig version av Nexus-7 där det bara sitter AR-bricka på drivsidan. Kan inte avgöra om det alltid varit så eller om den försvunnit under åren.
Men behövs den verkligen på bromssidan?
Gött att det löste sig. Intressant att det bara sitter en på de äldre, undrar om det är lika på dom 4-växlade.Uppdatering:
Allt löst.
Shimano Nexus 7-växlad med fotbroms (sg-7c22) från c:a 1999 ska bara ha en AR-bricka, på drivsidan.
En noggrannare titt avslöjade att det går inte att montera ngn på bromssidan, då axeln där är rund![]()
Tror jag har ett 4-växlat nav ngnstans. Kan titta på axeländarna. Det skulle iofs inte vara ngn garanti på hur alla ser ut.Gött att det löste sig. Intressant att det bara sitter en på de äldre, undrar om det är lika på dom 4-växlade.
Tror jag har ett 4-växlat nav ngnstans. Kan titta på axeländarna. Det skulle iofs inte vara ngn garanti på hur alla ser ut.
Jo. Men jämfört med t.ex. vevlagerstandarder är det ganska lätt att få det tillräckligt rätt.för att göra det ännu roligare så är det ju olika färg på brickorna beroende på spårets vinkel i ramen :)