Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Den trappan är riktigt brant och riktigt jävla lång.. Har själv cyklat ner där några gånger..
En gammal kompis studsade på sista platån och slog sig rejält illa, sedan dess har jag inte kört där..
Är inte förvånad att något såpass allvarligt har hänt där..
För få cyklister har hjälm över huvud taget. I övrigt håller jag med Knäskålen, trappan är riktigt läskig, men jag är å andra sidan DH-fobiker. Det är därför jag håller på med XC som nästan till hälften är uppför.
får hålla med, den trappan är läskig. när farten ökar lite så har man nästan ingen möjlighet att bromsa i kombination med dom platåerna som dyker upp emellan
Det är ett par långa stentrappor (röd linje i eniro-bilden nedan) som går i spikrak linje nedför en 200-300 meter lång sluttning. Tror att alla med mountainbike någon gång funderat på att cykla nedför den trappan. Otäck olycka. Hoppas det går bra för killen.
Vad för slags staket är ett z-staket? I trappan jag ritade ut är det fritt blås från utsiktstornet och hela vägen ner. Är inget staket ivägen vad jag minns.