Sickla MTB

grondahl

Aktiv medlem
Sickla MTB
Noterade på fejsbok att Specialized Concept Store startar gruppträning på onsdagar vid HBB med start 1/4. Eftersom flera på SCS hänger här på så undrar jag vad är det slinga som man ska köra? Jag antar att man inte varvar just vid HBB?

Senast ändrad:

cerro

Aktiv medlem
Sickla MTB
Hmm, intressant att läsa om sitt jobb här och inte veta så mycket mer än du vet ;) Jag vet inte hur slingan ska gå, bara att den verkade bra.

Typ Sickla Trail Run men på mtb i stil vad jag hört.

Crossmax

Aktiv medlem
Sickla MTB
Wtf? Den där höjdprofilen matchar inte den utritade slingan på satellitbilden. Måste vara betydligt fler höjdmeter också.

Rompa

Aktiv medlem
Sickla MTB
Luthman Photography skrev:
-------------------------------------------------------
> 180 graders-kurvan på baksidan av backen gav
> rejält många chansen att äta skit när HHXC
> gick där. Lösgrus och bredställ var inte något
> folk hade tränat på :)

Den där jävla kurvan skrapade upp mig från ankeln upp till typ rövhålet sommaren 2012.... Inte kul...

Swoop

Aktiv medlem
Sickla MTB
Öh, det här låter ju dödstråkigt från min sida, men är det inte cykelförbud där? Vad ska tant Agda med hunden säga?

jojjeborssen

Ny medlem
Sickla MTB
Konceptet för Sickla MTB är samma som Sickla Swim Run, Sickla Trail Run och Sickla Triathlon - avslappnad och skön träningstävling. Alla kör så hårt eller lugnt de vill. På egen risk. Någon tar tid och publicerar en resultatlista. Vi börjar med åtta gånger och sedan kanske vi fortsätter. Specialized Concept Store är med som samarbetspartner - inte arrangör.

Välkomna att testa!

/ Jojje

Lejon

Aktiv medlem
Sickla MTB
Premiären avklarad. Fyra deltagare på en riktigt jobbig och lerig bana. Kul koncept! Roligare om fler dyker upp nästa vecka.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer