Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig kört siljan förr, vad siktar ni på för mål?REO sa:Jag och en kompis skall köra
Kul! Visst kör du med oss i sub9 vättern också?PinHead sa:Fått en plats nu, skall bli kul.
Hänger gärna på någon happygrupp.
nadderf sa:Kul! Visst kör du med oss i sub9 vättern också?PinHead sa:Fått en plats nu, skall bli kul.
Hänger gärna på någon happygrupp.
PinHead sa:Det stämmer, fast jag hade från början tänkt sub10.
Får hur status är efter helgens race.
42Hz sa:Är det verkligen bara jag som kör för Happyride? =)
42Hz sa:Är det verkligen bara jag som kör för Happyride? =)
PinHead sa:Tänkte bo i bilen (Sharan), tips på vart man kan ställa den på fredagkvällen?
nadderf sa:PinHead sa:Tänkte bo i bilen (Sharan), tips på vart man kan ställa den på fredagkvällen?
Solleröcamping kostar 130kr för tält, så ställ bilen där kanske? Jag tänkte tälta där.
PinHead sa:nadderf sa:PinHead sa:Tänkte bo i bilen (Sharan), tips på vart man kan ställa den på fredagkvällen?
Solleröcamping kostar 130kr för tält, så ställ bilen där kanske? Jag tänkte tälta där.
Vet du hur det ser ut där, finns det skugga så man slipper vakna upp i solen och värmen?
PinHead sa:Skall prova en tur med Fredrikshof Farsta ikväll, sedan är vi redo.
Vad jag har läst mig till så är det lite anarki vid starten.
Skall vi samla ihop oss en stund innan 07:00 så att vi kan starta tidigt tillsammans?
Hur många av VR 06:20 och 04:08 är det som kör 160km? Perfekt tillfälle att träna ihop oss något. :)
thomalin sa:Någon som behöver startplats? Hinner tyvärr inte i år...
crap... sa:Har aldrig cyklat siljanrunt så undrar lite allmänt.
Hur är banan? Några tunga partier?
Hur brukar det se ut allmänt med deltagare, tänkte på hur varierat det är med olika nivåer på cyklister.
Kör gärna med i en större klunga som snittar runt 35km/h